Toon posts:

PHP hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik pas weer begonnen met het webdesigne en coderen van websites. Vroeger gebruikte ik daar voor een simpele php code maar die ben ik kwijt. Het ging om een php code je op een plek zet in een tabel en vervogels kon je doormiddel index.php?id=news een pagina in die tabel openen via news, die word dan via news.htm geopend of index.php?id=members members.htm. Ik ben deze code kwijt het is een gewoon een simpele php code heeft iemand deze toevalig voor mij aangezien ik hem niet meer kan vinden. www.disney.com <-- ben ik nu mee bezig.

Mvg Michael

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 04-08-2005 16:50 . Reden: de-spammified. ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hallo kiko1337 en welkom op GoT :)

Hier in Programming & Webscripting draait het om het zelf programmeren. Jouw vraag of iemand code voor je heeft zien we niet als "zelf programmeren" maar als scriptrequest en die zien we hier liever niet. Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests. Vandaar dat ik je topic heb gesloten.

Als je daadwerkelijk een probleem hebt met eigen code of ontwerp dan kan je hier prima terecht. Let dan wel even specifiek op P&W FAQ - De "quickstart"

Bekijk P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic ook eens zodat je weet wat we hier van je verwachten :)

[ Voor 98% gewijzigd door Creepy op 04-08-2005 16:51 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.