[harddisk dvd recorder] reviews / tests

Pagina: 1
Acties:

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik ben op zoek naar een harddisk dvd recorder. Normaal gesproken als ik nieuwe hardware wil kopen zoek ik eerst allerlei tests en reviews op. Het valt me op dat ik op het gebied van hd dvd recorders (stand-alone!) weinig betrouwbare en uitgebreide informatie kan vinden.

Ook deze en deze topics geven niet de gewenste info.

Wellicht kunnen andere tweakers mij verder helpen in mijn zoektocht naar een geschikte hd dvd recorder met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Volgens mij heb je niet goed gezocht (no offence), maar er is redelijk veel te vinden over deze apparaten!

Ik ben in het bezit van een Philips HD720 (ofzoiets). Het groote voordeel van hem is de EPG. Maar er was een topic hier waarin ik zag dat Pioneer nu ook Guide+ (de EPG) heeft. Deze haalt de gegevens gratis via TMF of EuroSport binnen.

Ik denk dat je op sites als www.kieskeurig.nl veel gebruikers ervaringen/vragen kunt vinden. Ook vergelijken kan er en je zou de sites van fabrikanten bij langs kunnen gaan en de specs in een excel sheetje oid zetten. Dan kun je een keuze maken... en als je dan nog vragen hebt kun je ze stellen natuurlijk. Ik zou ook graag willen dat er van alles te vergelijken viel, maar helaas: vaak moet je het zelf doen om jou belangrijke punten te vinden!
Overigens kan ik je wel vertellen dat de mijn best "traag" is. Vooral het bladeren in het guideplus systeem... met de laatste update is het reactievermogen van het ding wel omhoog gegaan, maar verwacht geen super speed browsing!
Succes!
PS: Ik gebruik de DVD brander overigens nooit...

[ Voor 12% gewijzigd door iAR op 05-08-2005 00:34 ]