Toon posts:

Levertijd AMD X2 4400 processor

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik word gek. Ik heb een volledig systeem besteld bij Azerty en zo'n processor. Toen ik bestelde stond er een verwachtte levertijd van 14 dagen. Ik zit nu dus nog te wachten. :X
Zijn er meer mensen die al zo lang op deze processor wachten?
Niet alleen vind ik het wachten een probleem, maar langzaam aan beginnen mijn bestelde onderdelen ook nog een in prijs te dalen, wat logisch is na een maand.
Mijn videokaart (Nvidia 7800) is al minimaal 25 euro goedkoper, maar daar doen ze niets aan :|

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Waarom mail je Azerty niet even ik denk dat die je meer kunnen vertellen dan wij :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik zou zeggen bel Azerty en ga kijken of er wat te regelen valt. Mocht je de CPU elders sneller kunnen krijgen probeer dan de bestelling te cancelen. Maar ik ben bang dat deze processor nog niet of nauwelijks leverbaar is.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

nou als je ontevreden bent, cancel je de bestelling en bestel je t ergens andersdie t wel op voorraad hebben!

Verwijderd

de prijs die je betaald is altijd de prijs die het product kost op het moment dat je het besteld hebt.
dus die prijsdaling van de grafische kaart, daar valt niks meer aan te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al betaald en zie nergens deze processor op voorraad. Tevens heb ik al een mail gestuurd en dit is hun reactie :

Goedemiddag,

De processor is helaas zeer slecht leverbaar en wij hebben deze bij 6
verschillende leveranciers in bestelling staan.

Ik kan helaas niets met de prijs van de videokaart doen.

Wij kunnen alleen een prijsdaling van een artikel verwerken, als deze nog
niet binnen is.

Met vriendelijke groet,

Ik voel me nu dus behoorlijk genaaid. Als ik de order cancel dan heb ik minimaal weer twee weken levertijd voor deze processor, terwijl me dit een perfecte processor lijkt.
Er zullen toch wel meer Tweakers zijn die zo'n processor hebben besteld? Hebben die ook zo'n levertijd achter de rug?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:28:
de prijs die je betaald is altijd de prijs die het product kost op het moment dat je het besteld hebt.
dus die prijsdaling van de grafische kaart, daar valt niks meer aan te doen.
Oke, dat begrijp ik. Maar toen ik bestelde was de geschatte levertijd van de processor 14 dagen.
Dat is nu een maand geleden. Ik bestel de computer op basis van de gegevens die ik van hun site haal.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Er staat toch niet voor niets dat die tijd geschat is?
Dat is dus slechts een indicatie die vaak waargemaakt kan worden, maar lang niet altijd.

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
waarom cancel je de bestelling niet en plaats je hem opnieuw. Heb je meteen de grafische kaart weer goedkoper :Y)

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:55
Wat verwacht je nou van ons. Welke vraag moeten wij beantwoorden?? Verzacht het je pijn ofzo als je weet dat andere mensen ook lang wachten.
Ik snap dit topic niet.

[ Voor 1% gewijzigd door leonbong op 04-08-2005 16:41 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Topicstarter
SH4D3H schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:33:
Er staat toch niet voor niets dat die tijd geschat is?
Dat is dus slechts een indicatie die vaak waargemaakt kan worden, maar lang niet altijd.
Ook mee eens, maar het is wel de enige houvast die je hebt. Het is ook niet alleen hun fout, maar ook niet de van mij.
En ik draai nu dus op voor de kosten van de waardevermindering van de overige onderdelen.

Als ik een winkel zou hebben dan zou ik toch wat meer coulance doen richting mijn klanten.

Of zie ik dit nu helemaal verkeerd? Vinden jullie over het algemeen dat ik niet moet zeuren?

Verwijderd

Topicstarter
leonbong schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:39:
Wat verwacht je nou van ons. Welke vraag moeten wij beantwoorden?? Verzacht het je pijn ofzo als je weet dat andere mensen ook lang wachten.
Ik snap dit toch niet.
Ja, dat verzacht de pijn. Gedeelde smart is halve smart. Het gaat mij er om of er meer mensen aan het wachten zijn en of er al zijn die de processor wel hebben en hoe lang ze hebben moeten wachten.

Bekijk het eens op deze manier. Je geeft ruim 2200,- uit aan een super systeem, verwacht hem binnen 2 weken en ben na een maand nog aan het wachten.
Als ik mijn geld eenmaal heb uitgegeven, dan wil ik (is volgens mij menselijk) er ook z.s.m. wat voor terug hebben. En als je rekend op twee weken dan is vier weken vervelend op zijn minst.....

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Als ik jou was zou ik het systeem zonder die CPU bestellen en ff tijdelijk dan maar de meest simpele (goedkope) CPU kopen die op je systeem past... tegen die tijd dat je die snelle dualcore hebt doe je die oude cpu weer van de hand voor een eurotje of 20 minder ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Undertaker2 op 04-08-2005 16:51 ]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
Undertaker2 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:50:
Als ik jou was zou ik het systeem zonder die CPU bestellen en ff tijdelijk dan maar de meest simpele (goedkope) CPU kopen die op je systeem past... tegen die tijd dat je die snelle dualcore hebt doe je die oude cpu weer van de hand voor een eurotje of 20 minder ofzo.
Op zich geen slecht idee, alleen zal die processor nou toch wel een keer geleverd gaan worden??
Als ik nu zou weten dat het nog 2 weken zou duren, dan zou ik absoluut voor deze optie gaan.
Daar ligt nou net het probleem, ze kunnen me maar geen leverdatum geven.

Had dan de levertijd voor de processor op P gezet van PRE-ORDER. Dit stond ook bij mijn videokaart. Als ik daar nu nog op aan het wachten was, dan had ik daar wel begrip voor gehad....

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:55
Als het nu nog 2 weken duurt dan vind jij het een optie om tijdelijk een andere processor te kopen en dan maak jij je druk om 25 eurie voor de videokaart!!! Tjonge jij hebt vreemde gedachtegang.

Ik wacht ook al een tijdje op me X2 4400 maar ik maak me niet zo druk. Ik gokte dat het lang ging duren heb nu alleen me cpu besteld de rest bestel ik pas als ik me cpu heb.

Verwijderd

Fijn dat je komt melden dat je lang moet wachten op je processor, maar dit is niet de bedoeling van dit forum.

Zal wel de komkommertijd zijn dat dergelijke topics zo lang open blijven.

Verwijderd

ik snap het niet.. mail azerty gewoon dat je je bestelling wilt annuleren omdat het zo onredelijk lang duurt, mochten ze hier niet mee akkoort willen gaan, dan zal je bij ontvangst van de goederen gebruik maken van je recht om het binnen 7 dagen terug te sturen vloeiend uit de wet koop op afstand.

ga intussen opzoek naar een andere (leverbare) processor, of koop de processor +videokaart bij een andere winkel die hem wel snel kan leveren voor een nu lagere prijs.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.

Het enige wat ik me af vroeg is of er meer op zitten te wachten en of er al zijn die de processor al hebben. Op basis van die informatie zou ik een inschatting kunnen maken op de levertijd....

Tip voor de mensen met kritiek : Er zit een button "backspace" op je toetsenbord.
Als je daarop drukt dan zit je weer in het overzicht en hoef je deze nutteloze topic niet meer te lezen.

b.t.w. deze tip is gratis....

oh ja, het gaat me niet om 25,- euro op zo'n bedrag, maar om het principe....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 17:11 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je zou aan de TS van dit topic kunnen vragen waar hij zijn CPU gekocht heeft en of ze daar er misschien nog meer hebben. -> [rml][ PCMARK04] Probleem: Geen score[/rml]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:50
Ik heb een maand moeten wachten op een beeldscherm, daar open ik ook geen topic over. Heck, ik heb zó vaak zó lang op iets moeten wachten dat ik altijd van te voren informeer vooraleer ik geld overmaak, en nooit heb ik daar topics over geopend. En neem van mij aan dat ik láááááng niet de enige ben. Dus het is wel weer leuk genoeg geweest met dit topic :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.