Sinds een paar dagen kan ik geen e met streepje of puntjes erboven typen.
De invoertaal staat goed: Nederlands (Nederland)
De toetsenbordindeling staat goed: Verenigde Staten (Internationaal)
Als ik op de toets links naast de 1 druk krijg ik meteen ` . als ik daarna op de e druk, komt er gewoon een e achter te staan, dus: `e.
Ook bij de toets naast de Enter krijg ik direkt de ' .
Bij een dubbele punt boven de e krijg ik "e.
Dus ik krijg niet meer de kans om na die aparte tekens een letter te typen. Hij zet er meteen het accent neer.
Ik heb al gezocht op GOT en Google. Er zijn alleen maar oude topics over. een oplossing zou zijn de toetsenbordindeling op Portugees (Braziliaans) te zetten. Maar dan krijg ik andere rare tekens voor de e.
Werkt dus ook niet.
Zoals gezegd staan mijn taal en indeling goed.
Ik heb nog even Microsoft Antispyware en Hitman Pro gedraaid, maar die hebben niets gevonden.
Ook mijn Kaspersky virusscanner treft niets aan.
Een ander toetsenbord aansluiten heeft ook niet geholpen.
Weet iemand de oplossing? Want ik heb weinig zin om de ALT-codes uit mijn hoofd te gaan leren
Het heeft overigens al jaren gewoon goed gewerkt. Sinds een paar dagen lukt het ineens niet meer.
Ik draai onder Win XP Pro SP2 met alle updates.
De invoertaal staat goed: Nederlands (Nederland)
De toetsenbordindeling staat goed: Verenigde Staten (Internationaal)
Als ik op de toets links naast de 1 druk krijg ik meteen ` . als ik daarna op de e druk, komt er gewoon een e achter te staan, dus: `e.
Ook bij de toets naast de Enter krijg ik direkt de ' .
Bij een dubbele punt boven de e krijg ik "e.
Dus ik krijg niet meer de kans om na die aparte tekens een letter te typen. Hij zet er meteen het accent neer.
Ik heb al gezocht op GOT en Google. Er zijn alleen maar oude topics over. een oplossing zou zijn de toetsenbordindeling op Portugees (Braziliaans) te zetten. Maar dan krijg ik andere rare tekens voor de e.
Werkt dus ook niet.
Zoals gezegd staan mijn taal en indeling goed.
Ik heb nog even Microsoft Antispyware en Hitman Pro gedraaid, maar die hebben niets gevonden.
Ook mijn Kaspersky virusscanner treft niets aan.
Een ander toetsenbord aansluiten heeft ook niet geholpen.
Weet iemand de oplossing? Want ik heb weinig zin om de ALT-codes uit mijn hoofd te gaan leren
Het heeft overigens al jaren gewoon goed gewerkt. Sinds een paar dagen lukt het ineens niet meer.
Ik draai onder Win XP Pro SP2 met alle updates.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 12:58 ]