Ik ben nu al een tijdje bezig om een programma-tje te maken wat keypresses simuleerd in een app/game. De hele tijd (tijdens het ontwikkelen) heb ik het getest op notepad en dat werkte allemaal goed, nu ik het wil gebruiken op een app/game die DirectX gebruikt werkt het niet meer.
De volgende manieren heb ik geprobeerd:
Ikzelf denk dus dat het probleem ligt bij het feit dat ik nu een toets wil simuleren bij een DirectX app/game. Dit omdat ik veel posts gevonden heb over dit probleem bij google (dus key simulation in directx), helaas heb ik er geen oplossing voor gevonden
.
Hopelijk hebben jullie een idee om dit op te lossen, mischien iets met directInput of misschien wel je keyboard drivers aanspreken?
De volgende manieren heb ik geprobeerd:
C++:
1
2
3
| keybd_event() SendInput() SendMessage()//Met als eerst keyDown, dan char en dan keyUp |
Ikzelf denk dus dat het probleem ligt bij het feit dat ik nu een toets wil simuleren bij een DirectX app/game. Dit omdat ik veel posts gevonden heb over dit probleem bij google (dus key simulation in directx), helaas heb ik er geen oplossing voor gevonden
Hopelijk hebben jullie een idee om dit op te lossen, mischien iets met directInput of misschien wel je keyboard drivers aanspreken?