Toon posts:

SG - GoT-Kroeg

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WEER (sorry :)) gefilosofeerd over het GoT-Cafe probleem (Waarom blijf ik het probleem op me nemen he, dat verantwoordelijkheidsgevoel wat nergens om gaat weer!)

Ik vraag me af of het probleem wel bij het GoT-Cafe ligt en niet bij SG

Misschien moet er meer van SG naar het GoT-Cafe verplaatst worden bedoel ik

Ik bedoel dus, als SG echt helemaal niet meer computer related is, wat is er dan nog GoT aan? er staan daar zoveel topics ;-) als iemand klaagt over een computershop, blaat over napster of zijkt over intel is dat natuurlijk SG.. Maar topics als profiel kiezen ,Relaxete muziek, BMW e46 testen, Is leiden een leuke stad om te wonen, Grappen over Volendam of Trance Energy vind ik dan wel weer vreemd daar

Is het geen goed idee (ik zeg het maar meteen, heb geen zin in lieve adjes) om wat mensen aan te stellen die daar en evt in off-topic kunnen en die threads over en weer kunnen moven en dus ook soort lite-modjes in SG zetten?

Verwijderd

JAAAAAAAAAH VOOR!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

:?

Kom (bijna) nooit in SG omdat daar de onderwerpen zo divers zijn dat er altijd maar 1 of 2 topics tussen zitten die me interesseren. SG heeft IMHO zijn eigen doelgroep. Daarbij komt dat SG niet al 3 keer dicht is geweest, daar moet je ook bij stilstaan. Ik ben het er wel mee eens dat er een hoop topics uit SG in de Bar thuis horen.

Maar een duidelijk verschil tussen de bar en SG is er wel. IMHO.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 januari 2001 21:22 schreef ronaz het volgende:
:?

Kom (bijna) nooit in SG omdat daar de onderwerpen zo divers zijn dat er altijd maar 1 of 2 topics tussen zitten die me interesseren. SG heeft IMHO zijn eigen doelgroep. Daarbij komt dat SG niet al 3 keer dicht is geweest, daar moet je ook bij stilstaan. Ik ben het er wel mee eens dat er een hoop topics uit SG in de Bar thuis horen.

Maar een duidelijk verschil tussen de bar en SG is er wel. IMHO.
Jullie kennen mijn relatie met de Bar & OTF misschien wel (niet altijd even goed }>), maar ik vind niet dat ik me zo heb misdragen als de mensen die op het onzinforum kotsten, alleen nu MAG je er niet meer over zeiken. Toch post ik in SG en de Bar omdat er soms (1 op 100 topics) wel wat leuks tussen staat. En omdat er geen andere plaats is voor non-computer postings. Maar dat SG nog geen 3X is dichtgegaan (ondanks IMO nogal :r gedrag daar) komt omdat daar veel tweakers nog rondliepen en omdat het BIJ Tweakers.net hoort, van SG blijf je met je klauwen af dus bot gezegd.. >:)
Nou vind ik dat niet altijd zo maar wel een beetje, maar houdt het SG dan een beetje schoon, mensen die alleen maar kunnen moven denk ik dat genoeg is, misschien ook closen jah, of mensen die kunnen moven EN mensen die kunnen closen.. Als we goed nadenken en BLIJVEN discussieren (constant) over het onderwerp komen we er wel, dan houden we in elk geval GoT op pijl..
En hierbij beloof ik plechtig dat ik NOOIT meer het recht in eigen handen neem door topics te gaan verneuken. Ik heb echt heel erg spijt dat ik dit HERHAALDELIJK heb gedaan. Al vanaf dat ik 2 maanden op GoT zat ging ik die hard onzinposts in onzinforum letterlijk opblazen met smileys :'( spijt :'(

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Ik ben het er mee eens, er moeten idd meer lite-mods komen die zorgen dat er een duidelijk onderscheid wordt gemaakt tussen SG en de GK..

Don't You stare there, Operate!