ABN AMRO site ineens niet meer bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Sinds gisteren is bij ons thuis de site van abn amro niet meer te bereiken, www.abnamro.nl, en mijn moeder kan dus niet internetbankieren. We hebben nog nooit problemen gehad met de site en hij is zowel vanaf mijn pc als van de pc van mijn vader niet meer te bereiken. Ook met Firefox kan ik hem niet benaderen.

In dit topic stond een trucje met een proxy instelling. Maar als ik dat doe krijg ik weer te zien dat ik de site niet op mag. Dus tot op zekere hoogte werkt het.
ABN Amro Internetbankieren werkt niet achter router

Mijn ouders hebben ook net gebeld met de abn, maar die hebben alleen maar grootse verhalen over dat hun site zo goed beveiligd is dat wij er dus niet opkomen.... Van dat soort beveiligingen ken ik er nog wel een paar ;) Maar ze wisten dus niet te vertellen hoe we de site wel weer opkomen.

Ik en mijn vader werken allebei met XP en we zitten achter een draadloze router.

Verwijderd

ligt waarschijnelijk aan je router ik heb hier casema en zit achter de router draytekt 2200 e heb geen problemen mee om op die site tekomen

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:54:
ligt waarschijnelijk aan je router ik heb hier casema en zit achter de router draytekt 2200 e heb geen problemen mee om op die site tekomen
Idee had ik ook al, maar hoe kan dat ineens zijn veranderd? Ik heb niks met die router gedaan.

Overigens doet hij het weer na een reset van de router... Maar ben toch benieuwd hoe dit nu zo ineens kan komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 04-08-2005 15:01 ]

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

Idee had ik ook al, maar hoe kan dat ineens zijn veranderd? Ik heb niks met die router gedaan.

Overigens doet hij het weer na een reset van de router... Maar ben toch benieuwd hoe dit nu zo ineens kan komen.
kan verschillende oorzaken hebben gehad waardoor de router niet meer weet hoe hij het verkeer moest regelen, stroomuitval of plotselinge internet uitval,

ik zou zeggen kijk welk merk router je heb, krijg je nog meer van dit soort klachten ga opzoek naar een firmware update voor je router, blijven de klachten nog steeds beroep doen op je garantie als je die nog heb.