Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows mobile 2003SE]Mappen aanmaken in sms-deel?

Pagina: 1
Acties:

• Kriss0r
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 16:09
Ik ben erg tevreden bezitter van een Qtec 8020, alles werkt perfect van tomtom tot doom :)

Ik heb alleen 1 vraag/irritantheid: Op mn vorige telefoon (nokia 6610) kon ik extra mappen aanmaken en berichten verplaatsen zodat degene die ik echt wilde bewaren nooit zouden worden verwijderd.. op mn computer lukt dit (duh) ook zondermeer (in outlook/express), maar waar ik nu tegenaan loop: in windows mobile kan dit dus niet! Althans er is dus geen officiele functie voor..

wat heb ik allemaal doorgelezen: microsoft's eigen faq's, newsgroups, mn eigen handleiding natuurlijk, en nergens staat iets in over het maken van mappen binnen het sms-gedeelte, alleen over nieuwe accounts (en je kunt dus niet van account naar account kopieren..)

Ik vraag me dus af of er een registryhack is ofzo waardoor ik een extra map 'opslag' of wat dan ook kan maken, zodat mn berichten daarin veilig zijn!

weet iemand hier iets van? of is er misschien ALSNOG een functie die ik dus nergens terug heb gevonden?

Als niemand hier iets van weet ga ik zelf mn telefoon maar verkloten maar dan heb ik het in ieder geval gevraagd :) tia!

Verwijderd

Heb hier op m'n MPX-200 ook een hele tijd mee zitten klooien, zowel onder WM2002 als WM2003, en volgens mij kan het gewoon echt niet. Echt slecht, zelfs simpele nokia's kunnen dit. :(

Ik heb trouwens wel eens van een programmaatje gehoord waarmee je sms'jes kunt converteren naar e-mail zodat je het via Outlook kunt backuppen op je pc's. Niet echt wat je wilt, maar het is iig iets...