Toon posts:

[Vista] Installatie gaat sneller door beweging toets/muis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
systeem Laptop
ASUS L5GX
3.2 GHZ 800 FSB
9700 128 pro
1024 GB 333mhz

Tijdens instal kwam ik er achter dat het hele verloop sneller ging als ik de muis bewoog of een key ingedrukt hield.
hoe kwam ik hier achter: bij het selecteren van drives bewoog ik m´n muis en zag dat het scherm veel sneller werd opgebouwd.
ook tijdens de elle lange tijd van installeren, als ik dan de muis bewoog hoorde ik dat de HD veel harder ging draaien en dat de fans in de laptop ook sneller gingen draaien. Zeer duidelijk merkbaar.
Heel raar vond ik het zelf. Na de installatie werkte vista naar behoren en ben ik de drivers gaan instaleren van de originele xp asus cd. Dit ging allemaal erg goed maar tot dat ik een usb apparaat er in doe krijg ik een blauw scherm.
Zal dus wel een usb driver niet goed zitten denk ik.
Ik ga binnen kort het weer opnieuw proberen en dan laat ik m´n muis tijdens de installatie met rust om te zien hoe veel het tijdsverschil wel niet is.

De fans in de laptop zijn zeer gevoelig voor CPU usage en het maakt zeer veel uit of ik de muis al dan wel of niet beweeg.
De cpu usage gaat niet omhoog door de muis zelf omdat de HD veel harder begint te werken.

Graag zou ik jullie reacties hierop lezen.

gr jas