Reg. datum: 12 februari 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Probleem !! [error] > [XP] Nieuwe pc met vastlopers/bsod's op willekeurige momenten
Soms (laatste tijd vrij veel) begint me pc ineens te haperen, d.w.z hij hangt even stil gedurende 5 seconden, en men muis ook, die beweegt ineens niet meer...
Dit probleem blijft zich een tijdje voordoen, en dan zit alles volledig vast...
Dan krijg ik een blauw scherm Zie http://www.geocities.com/ftb_fanta/Probleem.jpg
Daarna ben ik verplicht men pc af te sluiten met de aan/uit toets.
Ik start hem opnieuw op, en dan blijft hij vast zitten op het scherm waar het merk enz... op gegeven word, tijdje daarna gaat het wel...
Nu ook, wanneer ik bv. Counterstrike Source speel, hangt die ineens volledig vast, heb al op google gezocht, tevergeefs...
Nog iets nieuw, ik krijg hem soms niet eens opgestart...
Pc is nog geen 2 weken oud
Iemand die weet waarom
?
Mijn specs :
Intel Pentium 4, 3,6 GHZ.
1024 MB-DD RAM
Windows XP Home Edition.
Grafische kaart : Nvidia 256 mb.
Alles ging normaal...
Reg. datum: 12 februari 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Probleem !! [error] > [XP] Nieuwe pc met vastlopers/bsod's op willekeurige momenten
Soms (laatste tijd vrij veel) begint me pc ineens te haperen, d.w.z hij hangt even stil gedurende 5 seconden, en men muis ook, die beweegt ineens niet meer...
Dit probleem blijft zich een tijdje voordoen, en dan zit alles volledig vast...
Dan krijg ik een blauw scherm Zie http://www.geocities.com/ftb_fanta/Probleem.jpg
Daarna ben ik verplicht men pc af te sluiten met de aan/uit toets.
Ik start hem opnieuw op, en dan blijft hij vast zitten op het scherm waar het merk enz... op gegeven word, tijdje daarna gaat het wel...
Nu ook, wanneer ik bv. Counterstrike Source speel, hangt die ineens volledig vast, heb al op google gezocht, tevergeefs...
Nog iets nieuw, ik krijg hem soms niet eens opgestart...
Pc is nog geen 2 weken oud
Iemand die weet waarom
Mijn specs :
Intel Pentium 4, 3,6 GHZ.
1024 MB-DD RAM
Windows XP Home Edition.
Grafische kaart : Nvidia 256 mb.
Alles ging normaal...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 13:53 ]