Toon posts:

[msn] hoe verwijder je een emailadres

Pagina: 1
Acties:
  • 3.939 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zullen vast denken dat ik bedoel hoe je een emailadres verwijdert uit je contactenlijst, maar dat bedoel ik niet zo. Sorry voor de minder duidelijke topicnaam, maar kon het niet beter omschrijven.

Wat ik dus bedoel: In het begin als je msn messenger start, krijg je een opstartvenster. Daar staan 2 dingen op namelijk: een grote aanmeldknop om je huidige account aan te laten melden, daaronder staat: aanmelden met een ander emailadres, hier staan verschillende emailadressen bij, hoe kun je 1 daarvan verwijderen? Heb al in het register gezocht en paar dingen verwijderd, maar dat blijft staan. Op google valt hierover helemaal niets te vinden

Verwijderd

Welke versie van MSN heb je? als je de laaatste hebt, kun je dat gewoon terug vinden onder opties hoor...

Verwijderd

Bij windows XP kun je bij gebruikersbeheer je netwerkwachtwoorden aanpassen, en daarin staan die e-mail adressen vermeld. En als je dan zo een msn'er bent, wat ik verwacht. MSN 7.5 kun je aangeven of je een e-mail adres in die lijst wilt verwijderen of onthouden.. (MSN 7.5 beta)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:42:
Welke versie van MSN heb je? als je de laaatste hebt, kun je dat gewoon terug vinden onder opties hoor...
idd de laatste, ik zal eens kijken. bedankt alvast iig, weet dat het niet mag maar moet maar ff

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat zou ik ook wel eens willen weten :)

Je bedoelt toch de emailadressen van de mensen die zich hebben aangemeld op msn op die pc?

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 14:51
opties --> algemeen -->Email accounts en wachtwoorden --> wijzigen --> verwijderen.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Verwijderd

Check anders ff deze link, Google doet wonderen: http://www.hncf.nl/index/articles.php?id=11&page=1

Voor de mensen met oudere versies van MSN

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:48 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij is MSN nog geen operating system, WOS > SA dus.

Verwijderd

dit is al meerdere malen voorbijgekomen, dus ik denk dat je er met de search iig wel komt, desnoods met google. ik weet het ook niet meer precies hoe dat werkte, maar met google heb ik het toen gevonden.

volgens mij moest je iets in de \\doc's & settinges\user\application data\ verwijderen, dan is die lijst weer leeg. exact zou je ff moeten zoeken.

• s441558
Waarom zo moeilijk allemaal. Zoals ik al zei, tis gewoon

opties --> algemeen -->Email accounts en wachtwoorden --> wijzigen --> verwijderen

edit: mmmm, werkt toch niet bij iedereen blijkbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door s441558 op 04-08-2005 12:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:46:
dit is al meerdere malen voorbijgekomen, dus ik denk dat je er met de search iig wel komt, desnoods met google. ik weet het ook niet meer precies hoe dat werkte, maar met google heb ik het toen gevonden.

volgens mij moest je iets in de \\doc's & settinges\user\application data\ verwijderen, dan is die lijst weer leeg. exact zou je ff moeten zoeken.
application data staat er niet eens bij bij mij.

Verwijderd

s441558 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:48:

opties --> algemeen -->Email accounts en wachtwoorden --> wijzigen --> verwijderen

That's all.
Dat werkt alleen bij de nieuwe versie van msn, anders moet je het toch echt anders doen!

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:49 ]

• s441558
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:48:
[...]

application data staat er niet eens bij bij mij.
Verborgen mappen laten zien. :+
Dat werkt alleen bij de nieuwe versie van msn, anders moet je het toch echt anders doen!
Ik gebruik versie 7.0, en daar werkt t iig mee.

[ Voor 28% gewijzigd door s441558 op 04-08-2005 12:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
s441558 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:48:

That's all.
als ik op verwijder druk verdwijnt er niets hoor :9

• s441558
Wat raar. Ik heb het net geprobeerd met versie 7.0.0816. En daar is ie toch echt weg. Nou ja, misschien heb je een andere versie. Dan toch maar die andere tips proberen of upgraden.

Verwijderd

Topicstarter
s441558 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:53:
Wat raar. Ik heb het net geprobeerd met versie 7.0.0816. En daar is ie toch echt weg. Nou ja, misschien heb je een andere versie. Dan toch maar die andere tips proberen of upgraden.
ja ik vind het ook raar, en heb de nieuwste versie. Kwam net nog zo'n ding van nieuwe messenger blalala dus dan neem ik aan als ik dat download dat ik toch echt de nieuwste versie heb.

edit: is me gelukt via application data etc etc. _/-\o_ bedankt.

SLotje graag >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:59 ]

Pagina: 1