Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MDA Compact (T-Mobile) Rom 1.12.00 WWE?

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

zoals je ziet heb ik de MDA Compact van T-Mobile, maar ik heb de Rom 1.12.00 WWE nodig!
ik heb me rot gezocht op google, en ben toen alleen bij de volgende gekomen en wou ik graag weten of dat de goede is!

ik heb hem gedownload van: " http://e-playground.akade...firmware-112-von-t-mobile "

de file heet: "T-Mobile MDA compact Software-Update.exe"
en daarin zit: "MA_TMODE_11201_150_11200_Ship.exe"

het is allemaal duits, maar goed ik wil wel graag dat me MDA engels blijft, want duits ben ik niet echt sterk in!

zou iemand me kunnen vertellen, of deze de goede is (dus ook engels) of een link kunnen geven waar de engelse is!

en als ik de goede heb, moet ik dan nog een back-up maken of is dat onzin?
ik heb op een site de instructie gezien, dus hoeft niet perse uitteleggen!

greetzzz,

michel

ps: heb nu: versie 1.01.00 WWE 2004

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 13:07 ]

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

copy paste werkt neit bij een incomplete link :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Topicstarter
sorry, zie het al mijn fout!

hier is de goede link: http://e-playground.akade...firmware-112-von-t-mobile

ik zie al wat er gebeurt was, hij verkort de link, en ik gaf alleen die verkorte link :) silly me!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:50 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:30:
hallo allemaal,

zoals je ziet heb ik de MDA Compact van T-Mobile, maar ik heb de Rom 1.12.00 WWE nodig!
ik heb me rot gezocht op google, en ben toen alleen bij de volgende gekomen en wou ik graag weten of dat de goede is!

ik heb hem gedownload van: " http://e-playground.akade...firmware-112-von-t-mobile "

de file heet: "T-Mobile MDA compact Software-Update.exe"
en daarin zit: "MA_TMODE_11201_150_11200_Ship.exe"

het is allemaal duits, maar goed ik wil wel graag dat me MDA engels blijft, want duits ben ik niet echt sterk in!

zou iemand me kunnen vertellen, of deze de goede is (dus ook engels) of een link kunnen geven waar de engelse is!

en als ik de goede heb, moet ik dan nog een back-up maken of is dat onzin?
ik heb op een site de instructie gezien, dus hoeft niet perse uitteleggen!

greetzzz,

michel

ps: heb nu: versie 1.01.00 WWE 2004
als je een mda hebt uit holland met tmobile kan je alleen de rom updates gebruiken die door tmobile worden uitgegeven(wat ze helaas bijna niet doen). Als je een andere doet is het illigaal. En dat alles duitstalig id op die site zou de rom ook wel duits zijn. Er zijn al veel mda'tjes overleden doormiddel het flashen met dit soort roms....

Verwijderd

Topicstarter
oke thnx, maar ik heb in een ander topic: Verwijderd in "MDa compact ism ADAPT Bluetooth GPS Rece..." (had daar ook al de vraag gestelt, maar ik dacht miss. is dit wat beter!) iemand horen zeggen, dat hij hem heeft geupdate!

naar verise 1.12.00 WWE, maar ik vraag me dus af, waar hij hem vandaan heeft!
zoals eerder gezegt, in google vindt ik alleen die duitse!

hoor het wel!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 13:59 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Als je nou even de search had gebruikt was je waarschijnlijk bij mijn topic uitgekomen. Hier staat een beschrijving hoe je je phone kan flashen en links naar de laatste ROM. Eventjes onder het kopje Tutorials & Tips kijken dus:

HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 9

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Verwijderd

Topicstarter
Eggy schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:06:
Als je nou even de search had gebruikt was je waarschijnlijk bij mijn topic uitgekomen. Hier staat een beschrijving hoe je je phone kan flashen en links naar de laatste ROM. Eventjes onder het kopje Tutorials & Tips kijken dus:

HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 9
ooo oke sorry voor dat dan, maar ik heb echt google 1 uur op gezocht ofzo, hier op forum maar kon niks vinden en alles! (ik had daar alleen niet gekeken dus :S of voorbij gelezen)
maar ff een vraagje, is het verstandig om hem de laatste rom erop te zetten, het probleem wat ik had (waarvoor ik dacht dat ik die nieuwste rom nodig had) is verholpen!
is het dan verstandig hem te flashen, of is het alleen maar riscovoller dan het opbrengt?

greetzzz
Pagina: 1