Ik heb een kast gekocht en een moederbord en ik heb al wat vaker complete pc's in elkaar gedraaid. Maar dit keer kom ik ook na wat zoekwerk er niet uit, ik zit met het volgende, de kast heeft een microfoon, koptelefoon en 2 usb 2.0 uitgangen voorop. De usb 2.0 heb ik al aangesloten. Maar de mic en koptelefoon nog niet, omdat die kabeltjes anders genaamd zijn dan de pinnetjes op het moederbord. De kast heeft namelijk de volgende:
-spkout L en spkout R
-return L en return R
-MIC BIAS
-MIC IN
-GROUND
en het moederbord geeft voor de Front panel audio connector in de gebruiksaanwijzing de volgende opties:
-BLINE_OUT_L en BLINE_OUT_R
-Line_out_L en Line_out_R
-NC
-MICPWR
-MIC2
-AGND
-+5VA
En nu is de vraag, welke moet waar? Want bij de usb kabels had ik hetzelfde probleem dat ze allemaal per 1 draadje 1 connector hadden ipv 1 grote, maar die kwamen wel overeen met de ASUS user guide....
-spkout L en spkout R
-return L en return R
-MIC BIAS
-MIC IN
-GROUND
en het moederbord geeft voor de Front panel audio connector in de gebruiksaanwijzing de volgende opties:
-BLINE_OUT_L en BLINE_OUT_R
-Line_out_L en Line_out_R
-NC
-MICPWR
-MIC2
-AGND
-+5VA
En nu is de vraag, welke moet waar? Want bij de usb kabels had ik hetzelfde probleem dat ze allemaal per 1 draadje 1 connector hadden ipv 1 grote, maar die kwamen wel overeen met de ASUS user guide....