Toon posts:

x800pro of 6800gt

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Allereerst mijn excuses voor diegenen die zich storen aan alweer een keuze topic.
Ik ben op zoek naar een vervanger van mijn huidige radeon 9800pro. Ik hoop een geschikte vervanger te vinden voor maximaal 250 euro. (minder mag natuurlijk altijd ;)
Wel denk ik dat van belang is dat de nieuwe kaart niet "te" snel is voor mijn huidige systeem. (inmiddels toch al enkele jaren oud)

specs:
Asus p4p800 deluxe (agp)
P4 2.6 northwood
1024 mb corsair

Ik heb helaas erg weinig verstand van videokaarten maar ik kom tot de volgende mogelijkheden:

GeForce 6800 GT 256MB DDR3
Radeon X800 Pro 256MB DDR3

Qua benchmarks ontlopen de kaarten elkaar niet zoveel, ieder heeft zn kwaliteiten in verschillende spellen.
Hebben deze kaarten echter niet teveel "power" voor mijn systeempje? Ik hoop een kaart te vinden die ik natuurlijk wel volledig kan benutten. Misschien is een 6600gt of een normale x800 beter geschikt? Ik speel redelijk wat spelletjes, zoals world of warcraft en half-life 2.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Allereerst mijn excuses voor diegenen die zich storen aan alweer een keuze topic.
Geen probleem hoor, maar lees voortaan even FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen eerst, en dan vooral welke videokaart moet ik kopen?, dat had je een topic openen gescheeld :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.