Laserprinter --> fotopapier --> heater stuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 763 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:26
jaja, ik heb het al voor elkaar.

Nieuwe printer, papier van de 1ne printer in de nieuwe laserprinter... en het 1e velletje bleek een fotopapier papiertje te zijn dus me heater zit vol.

Is dit schoon te maken?

https://wren.co/join/Devian

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:15
Als je er bij kunt, kun je het wel schoon krijgen, als je verder niet veel geprint hebt is dat wel te doen. Wat voor printer is het?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Devian
Samsung clp-510n.

Kan ik gewoon met een doekje en spiritus ofzo doen?

het was zijn 1e printje :'(

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:15
Je moet even uitkijken dat je de rol niet beschadigt, bij mijn HP LJ 4 plus kun je er goed bij en kan die ook tegen spiritus, ik verwacht dat die samsung dat ook wel kan hebben.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:36
Bel Samsung zou ik zeggen..

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Is de heater te vervangen?

Customer Damage! >:)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Zit je papier nog in de fixing? Zo nee, probeer gewoon wat blanco's te printen en kijk of je rollewres schoon draaien. De rollers kan je goed reinigen als ze warm zijn, maar pas op met je fikken. :) Spiritus kan meestal geen kwaad, maar ga niet met Jif of zo kutten.

www.casarodriguillo.com

• Carstijn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:00
humm... hier zelfde stund gehad in zelde printer... bij mij was ut na een printje of 3 wel weg... (meurt wel erg hard... en je schrikt je de pleuris :()

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

tomleeuw schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:20:
Zit je papier nog in de fixing? Zo nee, probeer gewoon wat blanco's te printen en kijk of je rollewres schoon draaien.
Enige juiste advies. Wordt bij Xerox ook altijd gegeven. Blanco prints draaien per 20. Als je ziet dat het weg is, draai er voor de zekerheid nog 1 portie van 10 achteraan voor de laatste restjes. Puntjes op je afdrukken staan namelijk heel irritant.
Papier kost in vergelijking met een consumable voor zo'n ding 3x niks, bovendien gebruik je geen toner.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Devian
het viel mee, bleek dus dat de hele 'foto'laag die op het papier zat om de heater gerold was.

Was heel simpel weg te halen.

dus me printer heeft van 1 foto papier 2 papiertjes gemaakt :P de 1ne wkam eruit en de glanslaag zat om mijn heater heen, en was zo weg te halen. (ff los gehaald de heater)

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
ff een vraagje, ik heb de samsung 500 ipv 510 en heb hetzelfde gehad met xerox photopapier speciaal voor laserprinters.
Eerst ging de laag er ook af, daarna bleef het papier vastzitten en nu lukt het alleen als ik het papier handmatig invoer.
Heb je ondertussen al iets gevonden om foto'sop af te drukken of was het eenmalig een probleempje.
Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar goed fotopapier voor deze printer.

P.Duh! lekker puh!

Pagina: 1