Hallo !
Ik wil graag van een hele OU users de ndsHomeDirectory veranderen...
Homedirs + User zijn verplaats van ene naar andere server, rechten enzo zijn allemaal mooi meegenomen dus die kloppen. Nu wil ik dus de ndsHomeDirectory veranderen in de user objects.
Ik heb dit geprobeerd door middel van importeren LDIF file. Ik heb in de "oude" OU alle ndsHomeDirectory geexporteerd naar LDIF file. Ik wil deze nu op de nieuwe plaats importeren met dan de niewe ndsHomeDirectory. Ik doe dit op de volgende manier:
Iemand een idee wat ik fout doe, of een ander idee om dit op te lossen ??
Ik wil graag van een hele OU users de ndsHomeDirectory veranderen...
Homedirs + User zijn verplaats van ene naar andere server, rechten enzo zijn allemaal mooi meegenomen dus die kloppen. Nu wil ik dus de ndsHomeDirectory veranderen in de user objects.
Ik heb dit geprobeerd door middel van importeren LDIF file. Ik heb in de "oude" OU alle ndsHomeDirectory geexporteerd naar LDIF file. Ik wil deze nu op de nieuwe plaats importeren met dan de niewe ndsHomeDirectory. Ik doe dit op de volgende manier:
De context enzo en de lokatie van de ndsHomeDirectory kloppen, deze heb ik allemaal aangepast. Maar als ik deze zo importeer verander die dus niks...#This LDIF file was generated by Novell's ICE and the LDIF destination handler.
version: 1
dn: cn=****,ou=*****,ou=****,o=***
changetype: modify
ndsHomeDirectory: cn=BLAHBLAH,ou=BLAHBLAH,OU=BLAH,O=BLAH#0
#/Home/TEST UV\USER
Iemand een idee wat ik fout doe, of een ander idee om dit op te lossen ??