Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MCE 2005] Display voor het weergeven van videoteller + MP3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor mijn MCE set een Display liefst USB en een plugin voor MCE waarmee ik een tijdsteller voor DVD en MP3 kan weergeven evenals MP3 titels. Misschien grafisch schermpje..
Maar nu even iets on-tweaks. Ik zoek iets kant en klaars en plug&play. Dit omdat ik mijn eigen kast aant ontwerpen ben maar op dit moment weinig tijd heb.

Vind nl genoeg zo via google of got maar allemaal zelf bouw.. maar helaas eerst is de kast designen.
Iemand?

Bijvoorbaat dank!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

LCD displays zijn dermate generiek te gebruiken dat ze eigenlijk nooit los worden verkocht voor een bepaalde PC toepassing. Dus ik denk toch echt dat het zelfbouw wordt - gebruik de GoT search en je komt er vanzelf.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:43
bij http://www.world-led.com kun je gesoldeerde lcd's krijgen. 2 x 16 blauw.

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 13:41
Er zit ongeveer net zoveel tijd in het solderen em installeren van een lcd, als jou zoektocht...

Iedereen kan zoiets makkelijk in elkaar solderen, en ik denk dat je er niet langer dan een half uurtje over doet... :)

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 17:41
kippy schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:11:
bij http://www.world-led.com kun je gesoldeerde lcd's krijgen. 2 x 16 blauw.
maar zijn die ook geschikt voor mce ???
ik zelf heb all een tijdeje een 2x16 met paralle aansluiting en ik zoek al een tijd naar de aanstuuring voor in mce maar ik ben er nog niet in geslaagt om een lcd daar aan de praat te krijgen

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers...ssages/998022///vfd%2Cmce
Ergens zesde post (sWORDs) staat een link naar een site waar je een programma er voor kunt downloaden.

Dit wilde ik ook gaan gebruiken..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 14:31 ]

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

http://forum.lcdinfo.com/viewforum.php?f=18
Compatible met LCDStudio v2, waarvan ik weet dat er 'mogelijk' plannen zijn voor een MCE plugin.

Verwijderd

TheLostSonOfGod schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:17:
Er zit ongeveer net zoveel tijd in het solderen em installeren van een lcd, als jou zoektocht...

Iedereen kan zoiets makkelijk in elkaar solderen, en ik denk dat je er niet langer dan een half uurtje over doet... :)
ik heb over het solderen van mijn lcd 1,5 uur gedaan, en ik soldeer al jaren.
mja ik heb dan ook bij alles krimpkous gebruikt ;)

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

dan is 1,5 uur nog steeds lang. Ik heb toen ik pas een half jaar vanalles in elkaar soldeerde een LCD gesoldeerd met krimpkousen en deed er maar een half uur over. En niet dat het daarna een rotzooi was, integendeel.
ff ontopic: als je nog even wacht... in windows vista zouden ze tweede beeldschermpjes denkelijk opnemen. Het enige wat ik dan niet weet of dit ook voor alphanumerieke displays is. Grafische in ieder geval !

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Verwijderd

Topicstarter
@ Ricx

heb je voorbeelden van de mogelijkheden van die scherpjes zo voorhanden?
wel geintresseerd.. kijken oft zinvol is om ff te wachten.

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

ik ga even voor je zoeken, momentje... info gevonden !

Het heet Auxiliary Display (kijk maar eens op google met als zoekopdracht windows vista auxiliary display)

Wat het doet? Bepaalde informatie of gewoon een display-copy op het displaytje laten zien. Voorbeelden en eigengemaakte dingen:De laatste link laat zien hoe je van displays of pda's zo een auxiliary display kunt maken en welke tools hierbij nodig zijn.

[ Voor 110% gewijzigd door RicX op 05-08-2005 15:36 . Reden: info gevonden :P ]

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Pagina: 1