Toon posts:

[PS] Peoplesoft active directory LDAP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wij hebben peoplesoft 8.9 draaien. Nu hebben wij gebruik gemaakt van windows active dorectory om in te loggen o ppeoplesoft omgeving. Dit werkt, alleen zijn er bepaalde eigenschappen uit de active directory die peoplesoft niet overneemt. Expire password at next login werkt niet. Peoplesoft komt met de melding dat de username of password niet correct is. Heeft iemand ervaring met koppeling tussen active directory en peoplesoft. Wij hebben 8.9 draaien. Of heeft iemand ooit een eigen signon peoplecode geschreven?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wil je nu instellingen e.d. van PeopleSoft weten? Zo ja, dan staat je topic denk ik beter in SA of WOS en dan ga ik je topic verplaatsen.
Of wil je zelf er eigen code voor gaan schrijven? In dat laatste geval staat het prima hier :) (maar bekijk dan wel nog even P&W FAQ - De "quickstart" en vul je topicstart aan)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik graag wil is de signon peoplecode herschrijven omdat peoplesoft niet voorziet in een goedwerkende interface tussen active directory en peoplesoft. De peoplecode die er nu is werkt alleen met Netscape/iPlanet.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Hoort het wel te werken? zo ja GSC bellen..
Welke 8.9 is het trouwens? HR89, ERP89? en op welke PeopleTools draai je?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?