Toon posts:

Help...kan mijn laptop niet meer opstarten!!

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop ( packard bell easynote M5250 )
Gisteren was ik bezig om muziek cd’s te importeren in I-Tunes, halverwege stopte de laptop er ineens mee, toen ik hem weer wilde opstarten kreeg de volgende 3 mogelijkheden om op te starten:
Veilige modus
Veilige modus met netwerk
Normaal starten

Bij alle drie de opties start hij wel en red het nog net tot het zwarte scherm met windows logo maar dan valt hij helemaal uit en begint uit zichzelf weer opnieuw?

Wie weet hoe dit komt en wat ik er aan kan doen....ik vrees dat ik alles kwijt ben........

Bvd

Henkje

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:59
Als hij nog tot aan het windows xp scherm komt dan is er met je data waarschijnlijk niets mis.

-Heb je al eens geprobeerd om op te starten met een Boot CD?
-Probeer eens op te starten met 1 geheugenbankje? -
-Voel eens aan de behuizing bij je processor hoe warm dat is als hij uitvalt?

Als je het apparaat uiteindelijk helemaal niet meer aan de praat krijgt kan je altijd nog de harde schijf demonteren en die in een externe USB behuizing doen (22 euro bij de mycom uit mn hoofd, zijn vast nog wel goedkoper te vinden) en dan kan je alle data die op je harde schijf staat eenvoudig naar een andere computer backuppen.

Succes!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Laatste 2 punten gaan moeilijk worden voor iemand die nog nooit een laptop open heeft gemaakt.

Maargoed.

1: Inderdaad eens proberen met een boot cd zoals knoppix (staat meteen memtest op) te booten en kijken of hij dan wel stable blijft.
2: Memtest draaien
3: Windows opnieuw installeren

:)

Verwijderd

Hoi Henkje,

Als je computer het niet meer doet en je was 'm van plan weg te doen, dan wil ik de voeding wel overnemen. Ik zit hier namelijk met een goede M5250, maar met een dode voeding. Ik smijt er wel een paar eurootjes tegenaan.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
Lol waarom gooi je een oude topic hiervoor omhoog? Kon je hem geen private message ofzo sturen??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Daarnaast denk ik niet dat Henkje dit nog zal lezen ;)
Laatste bezoek donderdag 04 augustus 2005 16:08
Enfin, het is inderdaad niet de bedoeling om hiervoor een topic omhoog te kicken. Het is hier helaas geen vraag&aanbod / contactadvertentie-forum. Daar hebben we tweakers.net/aanbod en de profielen voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.