Ik heb recentelijk een Full abbo genomen, dacht van zeg toch een domein op a 48 euro per jaar, laten we het dan weer besteden maar dan aan Tweakers
Mooi, dan heb ik wat ruimte en dan ben ik ook eens van die banners af, op de Frontpage werkt ie goed, maar in GOT niet.
Ik heb netjes in de FAQ gekeken en daar stond Myreact > voorkeuren > Verberg banners? * Ja - Deze functionaliteit werkt alleen bij abonnees
Nou ik ben abbonnee dus moeten ze weg zijn, mooi niet dus
Compleet uitgelogt en weer ingelogt, dat was ook niet het probleem, nogmaals de voorkeuren gezet en dat was ook niet het probleem.
Het enige gelijke wat ik in search tegenkwam was dit: [rml][ GOT - Banners] Bannervrij met abonnement[/rml]
Mooi, dan heb ik wat ruimte en dan ben ik ook eens van die banners af, op de Frontpage werkt ie goed, maar in GOT niet.
Ik heb netjes in de FAQ gekeken en daar stond Myreact > voorkeuren > Verberg banners? * Ja - Deze functionaliteit werkt alleen bij abonnees
Nou ik ben abbonnee dus moeten ze weg zijn, mooi niet dus
Bovenin naast de search zit nog steeds de Dell/Gogo tours banners en rechts hiernaast zit die enorme banner ook nog.My.Tweakers.net Full dinsdag 2 augustus 2005 donderdag 3 augustus 2006 € 47,50
Compleet uitgelogt en weer ingelogt, dat was ook niet het probleem, nogmaals de voorkeuren gezet en dat was ook niet het probleem.
Het enige gelijke wat ik in search tegenkwam was dit: [rml][ GOT - Banners] Bannervrij met abonnement[/rml]
Dus wat gaat er fout of wat doe ik fout, of moet ik ook even de eerste hulp mailen?curry684 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:45:
Hmm zware not-a-bug dus, maar even contact opnemen met de Eerste Hulp Bij Abonnementen