Naar aanleiding van wat er uit dit topic is gekomen: GoT Fotocontest - Waarom teruglopende animo, hoe tegen gaan? en overleg binnen de crew, is er besloten om de organisatie van de contest vanuit de FG-crew (vooral moi) te gaan doen
Norjee heeft in dat topic (samen met anderen) aangegeven wat er zo'n beetje mis is: hoe men in het maandelijkse topic post, onder andere, wat niet altijd bijdraagt aan een fijne sfeer.
Waar?
- geen naam bij de foto tot een wedstrijd is afgelopen: geen vooroordelen dus bij het stemmen
- je GoT account werkt daar ook gewoon: geen gedoe met apart registreren of gesjoemel met stemmen
- meerdere contests tegelijk: hier kom ik straks op terug
- geen jury: dit keer zal het gewoon om de user-votes gaan
- enzovoort
Wat?
Na overleg in dat andere topic en een vraagronde van mij buiten GoT om, gaan we een wekelijkse assignment doen, en een maandelijkse. De reden hiervoor is dat er mensen zijn die niet genoeg tijd of inspiratie voor bepaalde thema's hebben. Door een wekelijks èn maandelijkse assignment in het leven te roepen, breng je meer variatie in de thema's èn in de tijd die men ervoor heeft
Hoe?
Gewoon, verstand op nul en klikken met die camera
Wie?
Iedereen. Ja, echt iedereen mag meedoen. Zolang je een GoT-account en een cam hebt ben je welkom. De crew zal niet uitgesloten worden, behalve ikzelf.
Waarom?
Lees GoT Fotocontest - Waarom teruglopende animo, hoe tegen gaan? even goed door
Regels?
Die zal ik nog posten binnenkort
Prijzen?
Geen prijzen. Het aantrekken van mensen naar de assignments willen we niet dmv prijzen bewerkstellingen maar door de uitdaging en de mogelijkheden die we kunnen bieden met de verschillende thema's
Wanneer?
Zogauw alles geregeld is op technisch en organisatorisch gebied, gaan we van start: voorlopig kan je je nog vermaken met De Grote GoT FotoContest 36 - Augustus 2005 - Liefde
Vragen of opmerkingen? Kom maar op
Waar?
Zoals de Tweakers.net Foto Contest in december/januari heeft gelopen, gaat ook de nieuwe fotocontest draaien: op de TCAsite van GoT. Deze site is er prima bruikbaar voor om meerdere redenen:HunterPro schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:10:
bovendien vind ik het jammer dat het geheel naar een externe site getrokken is. wat overleg met wat t.net lui had kunnen zorgen voor een meer geintegreerd geheel imo.
- geen naam bij de foto tot een wedstrijd is afgelopen: geen vooroordelen dus bij het stemmen
- je GoT account werkt daar ook gewoon: geen gedoe met apart registreren of gesjoemel met stemmen
- meerdere contests tegelijk: hier kom ik straks op terug
- geen jury: dit keer zal het gewoon om de user-votes gaan
- enzovoort
Wat?
Na overleg in dat andere topic en een vraagronde van mij buiten GoT om, gaan we een wekelijkse assignment doen, en een maandelijkse. De reden hiervoor is dat er mensen zijn die niet genoeg tijd of inspiratie voor bepaalde thema's hebben. Door een wekelijks èn maandelijkse assignment in het leven te roepen, breng je meer variatie in de thema's èn in de tijd die men ervoor heeft
Hoe?
Gewoon, verstand op nul en klikken met die camera
Wie?
Iedereen. Ja, echt iedereen mag meedoen. Zolang je een GoT-account en een cam hebt ben je welkom. De crew zal niet uitgesloten worden, behalve ikzelf.
Waarom?
Lees GoT Fotocontest - Waarom teruglopende animo, hoe tegen gaan? even goed door
Regels?
Die zal ik nog posten binnenkort
Prijzen?
Geen prijzen. Het aantrekken van mensen naar de assignments willen we niet dmv prijzen bewerkstellingen maar door de uitdaging en de mogelijkheden die we kunnen bieden met de verschillende thema's
Wanneer?
Zogauw alles geregeld is op technisch en organisatorisch gebied, gaan we van start: voorlopig kan je je nog vermaken met De Grote GoT FotoContest 36 - Augustus 2005 - Liefde
Vragen of opmerkingen? Kom maar op