Toon posts:

[XP] Na internetten geen geluid meer*

Pagina: 1
Acties:
  • 777 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben ergens benieuwd na. Het volgende is er gebeurd. Ik was vandaag aan het interneten en wat programmatjes gedownload. Op het moment dat ik ik windows wilde afsluiten had ik geen afsluit geluid meer. Hierna heb ik windows opgestart en ook geen opstart geluid. Dus ik heb gekeken of mijn geluid uit stond, dit was niet zo. Ook in apparaten beheer was niks aan de hand. Dus ik heb een systeemherstel gedaan en wat denkje weer geluid.
Nu is mijn vraag waar heeft dit evt aan gelegen en welke actie kan je ondernemen om zonder systeemherstel je geluid weer terug te krijgen.
Ik heb een aantal topic's nagekeken maar kon geen antwoord hierop vinden ook met google was er geen resultaat.
Mijn os is win xp prof.

Alvast bedant voor het antwoordt.

Gr...

Nominus

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:07
Systeemherstel is wel een erg drastische maatregel voor het terugkrijgen van je geluid. Wat je zou kunnen doen/proberen is; je audio-drivers opnieuw installeren..

En die programmatje's die je hebt gedownload, kunnen die niet de oorzaak zijn van dit probleempje?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Heb je ook voor foutmeldingen in je eventviewer gekeken? Die kan je via Start >> run >> eventvwr [enter] bekijken.

Heb je de pc op spyware al gechecked. Over welke hardware (mobo, etc etc) praten we, kan handig zijn bij het oplossen van je problemen.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
IRQ probleempje?

probeer je modem of geluidskaart eens in een ander PCI slot te drukken :)
en even opnieuw de kaarten installeren hé.

[ Voor 20% gewijzigd door Jamaicaman op 04-08-2005 06:04 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zet even het OS in je topic titel - probeer hier aub ook zelf op te letten :)

Verder - wat verwacht je nou precies? Je hebt ooit een probleem gehad en wij mogen nu gaan raden wat de mogelijke oorzaken allemaal zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht helemaal niks, alleen wil ik graag weten wat je er nog meer aan kan doen, dan alleen een systeemherstel geven. En je hoef voor niks te raden. Het had toch ook kunnen zijn dat iemand op deze forum het zelfde probleem heeft meegemaakt en dat hij de antwoordt wist.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:35:
Ik verwacht helemaal niks, alleen wil ik graag weten wat je er nog meer aan kan doen, dan alleen een systeemherstel uit te voeren. En je hoeft voor niks te raden. Het had toch ook kunnen zijn dat iemand op deze forum hetzelfde probleem heeft meegemaakt en dat hij het antwoord wist.
Er kunnen honderden oorzaken zijn voor het door jouw genoemde probleem. Het lijkt me dus geen goed idee om dan te gaan roepen dat het zou kunnen zijn dat iemand precies hetzelfde probleem heeft met precies dezelfde oorzaak.

Nogmaals: Welke programmatje's heb je geinstalleerd? Welke hardware heb je? Heb je je geluidskaart drivers al gereinstalled?

En zo kan ik nog wel even door gaan, zoals elevator bedoelde; post meer info over je probleem, en over wat je hebt gedaan voordat het probleem zich voordeed, zo kunnen we er natuurlijk niks mee.
Pagina: 1