Toon posts:

Wake-Up Lock-Ups... Wottafok???

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen het volgende probleem:

Als ik mijn comp een tijdje niet gebruik (paar uur), de HD + monitor zijn dus uitgeschakeld, en een zwiep aan de muis geef, zit ie vast.

De desktop krijg ik meestal niet volledig op mijn scherm, en overal lopen kleine (1,5cm) streepjes over mij scherm. Alsof mijn videokaar te warm is en hangt ofzow...

sys:

MSI 6167
Athlon 500
V6800 deluxe, 5.16, non o/c-ed
win98

Iemand een idee???

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
dubbel

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Tell me 'bout it... Big time...
Maar ik hep al gezegd dattie weg mag....

Verwijderd

Probeer eens met kast open in een koele ruimte, (it may be the wheather?)

Verwijderd

Topicstarter
Kast = al open..

zal er eens een huiskamerfan op zetten .:-)

Verwijderd

Win98 wil nogal eens monitoren niet laten ontwaken, dat doet hij dan ook gewoon ineens niet he? Dat had ik dus zelf een keer athans, na paar weken weigerde de monitor te ontwaken (slaapstand weigerde al helemaal.)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 18:49
Mischien een stomme suggestie,

Ik had een vergelijkbaar probleem. Ik heb gewoon alle powersave funkties uitgezet.

Verwijderd

Topicstarter
Khep de timings van dat power-save gedoe ff wat veranderd... Als dit nie werkt zet ik um daarna wel helemaal uit...

En anders zet ik me monitor voortaan wel handamtig aan+ uit....

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:10
Ik had psies hetzelfde op:

Athlon 500@800
Epox 7KXA
Annihilator Pro, 5.16, non o/c-ed
win98se

Nu maar gewoon ingesteld op altijd aan, dus niet meer uit. Ik draai toch TV-kaart fullscreen als ik monitor niet gebruik ;)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
Ik heb het ook maar pas sinds kort, het is me namelijk opgevallen dat het fannetje van de GeForce uit gaat terwijl de monitor op standby staat. Toch wordt hij niet heet, hij wordt juist koeler, dus dat klopt wel.

Ik heb er pas last van sinds ik:
- van een Asus K7M naar K7V ging én
- van Detenator 5.13 naar 5.14 ging

Dus misschien ligt het aan één van deze dingen? Het zou misschien ook met dat ACPI kunnen liggen?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 07:47

Stefano

Ondertitel Not Found

Ik heb dit helaas ook maar alleen met de Detonator drivers. Als ik de Creative drivers gebruik heb ik geen centje pijn.
Pagina: 1