Toon posts:

Diablo II characters

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke characters gebruiken de meeste mensen hier en waarom.
Ook: welke skills ontwikkel je het meeste bij die characters.

lijkt me wel leuk om een keer te weten.

Verwijderd

Ben laatst nog opnieuw begonnen heb nu een:
Lev 27 sorceress al 1 keer diablo verslagen met als hoofdgroep "Ice" magic. Waarom omdat ijs de vijanden stopt geeft je meer tijd om ze nog een paar icebolts op hun kop te smijten.

en heb ook nog een lev 10 amazon die waar ik bezig ben met de spears en javelin skills voornamelijk omdat ik dat nog nooit gedaan had en mijn broer al een amazon lev 32 heeft die met boogjes werkt.

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 18:05

Thomix

cAFFEÏNE!

tot twee keer toe een l30+ amazon met boog
Anazon all the way!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik ben nu 3 dagen bezig met een barbarian
hij is al level 23
en ik zit in act3
ik vind em SUPER GAAF
maar het is ook leuk om met de necromancer allemaal doden herrijzen en vijanden te bevloeken
je moet zelf kijken wat je het leukste vindt
ik heb alle chars al een keer gepeeld
maar de BARB is voor mij het leukst

Verwijderd

mm ik vind de skillz van de barb nie veel soeps, alleen crys vind ik wel handig/relaxed, maar de rest nie.. ;)

necro is wel cool, maar wel moeilijk ook ;(

sorceress is supergaaf, al die skillz zijn handig en cool >:)

paladin is alleen multi-player (nog niet gespeeld)

en uh.. amazon is met boog wel érg cool, maar ik snap niet zo goed hoe je echt verder moet in Nightmare, ik ben daar nu met een 'pas' ;( lvl 29 Amazon met mega lompe items, boogie geeft 75-150 damage per schot, ik heb 7% mana steal, waardoor ik standaard magic pijlen en daarnaast veel multi-shots (tot max. 17 targets ofzo>:)), maar toch heb ik maar zware moeilijk om door actII te komen :( (iemand tips, om eens wat meer experience te krijgen? ik heb namelijk al 3x Diablo op Normal verslagen en nu net ACTI boss op nightmare al 2x... :? nog steeds lvl 29 :?:?)

Verwijderd

Om van level 29 naar 30 te komen, moet je HEEL wat experience krijgen, en tja, als je al exp 29 bent, en je kill de level 1 boss... dan valt de experience die je daarbij krijgt natuurlijk in het niets, vergleken met verdere acts, en kijk gewoon eens hoeveel experience je nog moet ;)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik ben laatst weer begonnen met een paladin :) Hijs wel koel vooral de hogere skills zijn erg leuk om te zien. Ben nu level 25 en heb die conversion eens uitgeprobeerd, wel geinig de vijanden laten afslachten door zijn eigen maatje :)

Ik heb eerder een amazone en een barbarian gehad, online had ik een necromancer :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

had ze alle 5 maar ik gebruikte Paladin en Sorcerer veel

Verwijderd

Ikke heb een barbaar van bijna level 23. Ik train hem flink in zijn dexterity en strength. Bij Charsi heb ik een dikke vette bijl uit Act3 laten imbue'en.

Verder draag ik nog 2 ringen, een stel laarzen en een armor die mij een grote hoeveelheid +life geven. (aangezien ik m'n experience points uitdeel aan strength en dexterity).

Verder geef ik hem bij elke level up een +axe mastery skillpoint.

Hakkuhhhhhhhhh!

[racistische uitlatingen verwijderd]

Overdag werk ik, maar in de avond zit ik op de Europese server.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Ik heb alleen Necromancer gespeeld...

Vond hem heel koel.. en hij was ook het koelst, maar in de patches van Blizzard is ie elke keer minder goed gemaakt.

Vooral act 3 is erg pittig met een necromancer :(

Ik speel overigens alleen on-line via battle.net [secure]

Less = more

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

secure: lvl 52 sorceres

open : lvl 68 sorceres

beide op ice en fire spells

me open is hoger, omdat ik veel probs het gehad met secure spelen -> niet kunnen inloggen ed

dus heb ik veel open gespeeld

heb ook nog een paar andere chars,, maar die zijn niet zo hoog, omdat ik sorceres toch het leukst vind

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:34
ben nu level 47 met necromancer
resurrect rulez
loop nu met 20 poppetjes rond die voor mij vechten. hoef zelf niks te doen :Z
edit:
moet nu in hell mephisto gaan verslaan :(
Pagina: 1