Heb laatst hier op got een topic opgegooid met een aantal problemen die ik had/heb met mijn nieuwe pc. Specs:
AMD64 4200+ X2
ABIT an8 SLI (nieuwste bios)
1gb DDR (2x 512 kingston)
EAX800XL Asus
250GB Maxtor diamondmax 10
480Watt Tagan
Alle problemen die ik had zijn opgeslosd (winxp cd was gaar
). Maar nu het volgende, ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd. Chipset drivers erop vervolgens sound geinstalleerd, en geen problemen computer draait perfect.
Zodra ik de videokaart drivers installeer, en de computer reboot. Kan ik geen computerbeheer meer openen en nog een aantal andere dingen. Dan krijg ik een hele rare error met een 30tal letters en cijfers. Als ik de computer dan weer reboot krijg ik een blue screen. PAGE_FAULT_IN_A_NON_PAGE_AREA. In veilige modus start hij echter wel op, en als ik dan de videokaart drivers verwijder, dan is er niks aan de hand
Ik kan de videokaart nergens anders testen, ik heb wel het geheugen vervangen maar dan blijft het probleem nog.
AMD64 4200+ X2
ABIT an8 SLI (nieuwste bios)
1gb DDR (2x 512 kingston)
EAX800XL Asus
250GB Maxtor diamondmax 10
480Watt Tagan
Alle problemen die ik had zijn opgeslosd (winxp cd was gaar
Zodra ik de videokaart drivers installeer, en de computer reboot. Kan ik geen computerbeheer meer openen en nog een aantal andere dingen. Dan krijg ik een hele rare error met een 30tal letters en cijfers. Als ik de computer dan weer reboot krijg ik een blue screen. PAGE_FAULT_IN_A_NON_PAGE_AREA. In veilige modus start hij echter wel op, en als ik dan de videokaart drivers verwijder, dan is er niks aan de hand
Ik kan de videokaart nergens anders testen, ik heb wel het geheugen vervangen maar dan blijft het probleem nog.