hij zegt: wil je em formateren omdat ie datniet is ofzo, dus ik ok...
dan zegt ie alleen dat t niet kon, meetniet wtf!
dan zegt ie alleen dat t niet kon, meetniet wtf!
Sorry maar met een topicstart als deze vraag ik mij af of er uberhaubt hier iemand rond loopt die begrijpt waar je het over hebt. Post eerst eens wat meer info, laat weten wat je zelf al hebt ondernomen om tot een goed resultaat te komen. GoT is niet een plek om zo een vraag neer te "plempen".
Lees svp ook eens de faq over het maken van een goede topicstart. Op deze manier zullen niet veel van je topics open blijven ben ik bang.
2x achter elkaar posten hoeft ook niet. Daarvoor heeft men het "edit" knopje uitgevonden namelijk.
Leestekens en hoofdletters zijn ook niet overbodig overigens.
Lees svp ook eens de faq over het maken van een goede topicstart. Op deze manier zullen niet veel van je topics open blijven ben ik bang.
2x achter elkaar posten hoeft ook niet. Daarvoor heeft men het "edit" knopje uitgevonden namelijk.
Leestekens en hoofdletters zijn ook niet overbodig overigens.
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 03-08-2005 23:25 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Sorry maar hier kan ik echt weinig zinnigs uit maken.
Hier op GoT verwachten we wel wat zelfinzet van je. Het is de bedoeling dat je dit vooral toont in je topicstart. Als je een probleem hebt, neem dan de tijd om rustig te zoeken op GoT en, als je er nog niet uit komt, rustig een duidelijke topicstart te schrijven met hierin al je bevindingen (wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat is de situatie precies? Wat is het probleem precies?) Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette)
[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 03-08-2005 23:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()