Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

led-grills ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, fan guards die je tegen je cpu cooler/fan/PS kan schroeven zoals deze kun je gewoon met 4 shroeven vastmaken, maar Led-fans zoals deze is het principe toch gewoon hetzelfde?

Ik vraag me alleen af om iemand hier ervaring mee heeft omdat deze wat dikker is, of er dan ook langere schroeven nodig zijn, of je gewoon de standaard schroeven kunt gebruiken?

Verwijderd

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ze dikker zijn, heb je wel langere schroeven nodig ja.

maar als je zoiets koopt, zullen die vast wel bijgeleverd worden hoor.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Die plastic dikkere fanguards kan je met dezelfde schoeven vastzetten, die zijn lang zat, al zitten er meestal wel schroeven bij (die langer zijn)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

je bedoelt fanguard op ledfan zetten ? zelfde schroefjes.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
Lijkt me sterk dat als je fan guard zo dik is dat je andere schoeven nodig....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Ze zijn toch gemaakt in een soort van plexi. Dus om stevig genoeg te zijn, hebben ze een bepaalde dikte nodig. Trouwens, je kan wel zien dat ze dikker zijn dan gewone fanguards:
Afbeeldingslocatie: http://atro.nl//images/LFG-SCARY-BLUE.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.party-pc.nl/images/ACR-FG5453_250.jpg

edit:
Volgens mij zijn de schroven gewoon inbegrepen. Toch bij die van A.C.Ryan: http://www.acryan.com/_fanguard/ACR-FG5477.shtml

[ Voor 23% gewijzigd door D-Three op 04-08-2005 01:05 ]

Verwijderd

Die schroeven zitten er gewoon bij, en past gewoon op elke fan van die afmeting

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

past wel hoor. ook met stock schroeven denk ik.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie antwoorden jongens,
hopelijk verneukt het mn cpu airflow niet te erg, maar ik kan ze nu met een gerust hart bestellen ;)

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:11:
bedankt voor jullie antwoorden jongens,
hopelijk verneukt het mn cpu airflow niet te erg, maar ik kan ze nu met een gerust hart bestellen ;)
Lol, ik snap het even niet. Het feit dat er waarschijnlijk schroeven bij zitten geeft de doorslag? Als ze er niet bij zitten ga je toch even naar een locale ijzerhandel voor wat schroefjes..?

[CM] Flightcase Mod

Verwijderd

Topicstarter
het was meer of er geen extra gezeur bijkwam, zoals speciale schroeven, of speciale manier van assembleren vanwege dikte, maar ik merkte net dat 5 mm een halve CM was 8)7

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Ja, dat is al een tijdje zo :+
Pagina: 1