Laatst was ik ff aan het kijken bij pricewatch en toen zag ik de Sitecom Wireless starterskit staan, ff gekeken en info gezocht op de site. Ook naar een paar leveranciers gebeld voor prijzen (alleen Vobis stond in pricewatch, ff een paar dingen toegevoegd). Het kost dus 699 om een verbinding tussen 2 PC's (of notebooks) te maken. Ik heb alleen nog geen prijs van het Accespoint gevonden, en bij Paradigit en Dixons konden ze hiervan geen prijs geven (waarom weet ik niet). Heeft iemand al met deze producten gewerkt? En met wat voor obstakels ertussen?
(Search bracht weinig duidelijkheid, behalve dat er ook nog andere producenten zijn zoals IBM, Compaq, 3Com en HP)
De PCI uitvoeringen (waar je de PC Card instopt) van 3Com en Dynalink lijken wel erg veel op elkaar (zelfde product, meerdere namen?).
(Search bracht weinig duidelijkheid, behalve dat er ook nog andere producenten zijn zoals IBM, Compaq, 3Com en HP)
De PCI uitvoeringen (waar je de PC Card instopt) van 3Com en Dynalink lijken wel erg veel op elkaar (zelfde product, meerdere namen?).
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04