Toon posts:

[Sims2] Cheatvenster gaat niet open.

Pagina: 1
Acties:
  • 561 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag het cheatvenster openen bij de Sims 2, beneden heeft mijn broertje precies dezelfde versie op zijn pc staan, als je daar op Control Shift en C drukt (tegelijk) dan opent zich er een cheatvenster. Dat heb ik dus niet. Mijn cheatvenster gaat niet open.

We hebben allebei niets geupdate en allebei de originele versie. (niet illegaal) Ik heb gegoogled op verschillende woorden, namelijk : cheatvenster werkt niet sims 2, sims 2 cheats niet, sims 2 codes doen niet etc etc.

Iemand suggesties? zijn zeer welkom _/-\o_

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je hebt niet je C met een andere dan de default functie gekoppeld?

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
k heb gegoogled op verschillende woorden, namelijk : cheatvenster werkt niet sims 2, sims 2 cheats niet, sims 2 codes doen niet etc etc.
En als je eens zo op Google zoekt? ;)

Edit:
Hier staat ook dat je CTRL-SHIFT-C moet intrukken, dus daar ligt het niet aan.

[ Voor 23% gewijzigd door TheovdS op 03-08-2005 22:09 ]

Verwijderd

het kan misschien aan mij liggen maar is het niet slimmer zoiets op cheatheaven ofzo te vragen ?? die hebben er verstand van.

anyway , zou in windows is kijken of hier geen functie aan vast geplakt zit.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 22:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
RoamoR schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:07:
Je hebt niet je C met een andere dan de default functie gekoppeld?
hoe bedoel je? Hoe kun je daarachter komen?

edit: Deep? Hoe kun je dat bekijken? op een snelle manier dan he.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 22:12 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:11:
[...]

hoe bedoel je? Hoe kun je daarachter komen?
In de control settings? Ik ken the Sims verder niet, maar als je C een andere functie zou hebben gegeven, kan dit ook met de cheats problemen geven.

Verwijderd

Topicstarter
RoamoR schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:13:
[...]

In de control settings? Ik ken the Sims verder niet, maar als je C een andere functie zou hebben gegeven, kan dit ook met de cheats problemen geven.
Sorry haha, ben niet zo slim. Hoe kom ik in de control settings? Bij configuratiescherm staat het er iig niet bij :+

• TheovdS
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:15:
[...]

Sorry haha, ben niet zo slim. Hoe kom ik in de control settings? Bij configuratiescherm staat het er iig niet bij :+
Hij bedoeld de control settings van de Sims 2, niet van Windows.

Verwijderd

Topicstarter
theovds schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:18:
[...]

Hij bedoeld de control settings van de Sims 2, niet van Windows.
ja maar die control settings zijn er bij dat spel dus niet :+

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
CTRL-SHIFT-C en dan expand typen? The command console is misschien nog contracted. Beiden ctrl-shift's al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nivk schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:23:
CTRL-SHIFT-C en dan expand typen? The command console is misschien nog contracted. Beiden ctrl-shift's al geprobeerd?
jup beiden al gebruikt, alle combinaties. Zal expand eens proberen.

edit: expand werkt ook niet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 22:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
net nog even bij me broertje gekeken, hij hoeft maar 1 keer op die knokkencombinatie te drukken en het werkt, kan het misschien aan mijn videokaart driver liggen? Dat die van omega is? en zoja zou iemand hier de benodigden originele drivers kunnen planten van de ati radeon 9800? Ik kom er namelijk niet uit welke ik nu wel nodig zou moeten hebben. er staan een stuk of 4 dingen op de site van ati radeon, catalyst, ati multimedia center en nog 2 of 3 dingen, welke moet ik hebben

Na 24 uur mag je je topic kicken

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:35 ]

• TheovdS
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:14:
net nog even bij me broertje gekeken, hij hoeft maar 1 keer op die knokkencombinatie te drukken en het werkt, kan het misschien aan mijn videokaart driver liggen? Dat die van omega is? en zoja zou iemand hier de benodigden originele drivers kunnen planten van de ati radeon 9800? Ik kom er namelijk niet uit welke ik nu wel nodig zou moeten hebben. er staan een stuk of 4 dingen op de site van ati radeon, catalyst, ati multimedia center en nog 2 of 3 dingen, welke moet ik hebben

Na 24 uur mag je je topic kicken
Het lijkt me niet dat het aan je graka-drivers ligt, maar goed. Je moet de Calalyst drivers hebben, die zitten overigens ook gewoon in je Omega driver.

Verwijderd

Topicstarter
theovds schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:49:
[...]

Het lijkt me niet dat het aan je graka-drivers ligt, maar goed. Je moet de Calalyst drivers hebben, die zitten overigens ook gewoon in je Omega driver.
hm okee, ja kan ook gewoon niet dat het aan me drivers ligt denk ik. Maar vind het toch erg ''weird''

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:36
CursorXP uninstallen! (Of gewoon uitschakelen maar wie heeft die rommel nodig? ;))
http://eagames.custhelp.c...GVhdA**&p_li=&p_topview=1

[ Voor 11% gewijzigd door D-Three op 05-08-2005 00:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Laagvliegerke schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 00:05:
CursorXP uninstallen! (Of gewoon uitschakelen maar wie heeft die rommel nodig? ;))
http://eagames.custhelp.c...GVhdA**&p_li=&p_topview=1
kerel! je bent geweldig! heb cursor xp, nu ff uitgeschakeld en nu zal hij het dus wel doen, als hij het niet doet laat ik het horen! maarre topwerk hoor! _/-\o_

SLOTJE HIJ WERKT!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 14:56 ]

Pagina: 1