Toon posts:

[2003] Hoe programma's verwijderen in roaming profielen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een roaming profiel aangemaakt en nu staat daar een programma op dat op de lokale account aangemaakt was en ik kan dat niet opstarten ( is zon dossnelkoppeling ) maar ik kan het niet verwijderen omdat ik niet genoeg rechten heb. Dat van die rechten is geen probleem maar is er een mogelijkheid dat ik als administrator dat op die user toch kan verwijderen ?

Verwijderd

Topicstarter
Als een makkelijke oplossing is wat rechten toevoegen mag dit ook vermeld worden.
Dank u

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 06:34
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:01:
Als een makkelijke oplossing is wat rechten toevoegen mag dit ook vermeld worden.
Dank u
Probeer het dan ^^; Geef je eige rechten tot die profiel-map en je kan er bij :?

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02 13:33

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:01:
Dank u
Je bedoelt "run as"???

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Ja just, zoiets maar dit werkt niet aangezien hij enkel locale profielen weergeeft, of is het mogelijk om ook mijn administrator profiel in te laden op deze manier ?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En deze kan ook wel in [rml][ 2003] Kan niet in map van roaming profielen[/rml]. Dit is er aan gerelateerd. Er staat een item in de Windows Operating Systems - FAQ wat je kan helpen de rechten te krijgen. Let erop dat users nog wel full control over de eigen map moeten hebben :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.