Hallo, ik heb een roaming profiel aangemaakt en nu staat daar een programma op dat op de lokale account aangemaakt was en ik kan dat niet opstarten ( is zon dossnelkoppeling ) maar ik kan het niet verwijderen omdat ik niet genoeg rechten heb. Dat van die rechten is geen probleem maar is er een mogelijkheid dat ik als administrator dat op die user toch kan verwijderen ?
Probeer het dan ^^; Geef je eige rechten tot die profiel-map en je kan er bijVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:01:
Als een makkelijke oplossing is wat rechten toevoegen mag dit ook vermeld worden.
Dank u
Je bedoelt "run as"???Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:01:
Als een makkelijke oplossing is wat rechten toevoegen mag dit ook vermeld worden.
Dank u
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ja just, zoiets maar dit werkt niet aangezien hij enkel locale profielen weergeeft, of is het mogelijk om ook mijn administrator profiel in te laden op deze manier ?
En deze kan ook wel in [rml][ 2003] Kan niet in map van roaming profielen[/rml]. Dit is er aan gerelateerd. Er staat een item in de Windows Operating Systems - FAQ wat je kan helpen de rechten te krijgen. Let erop dat users nog wel full control over de eigen map moeten hebben
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()