Ik ben in het bezit van een laptop Athlon 64 3400+, 1028 MB RAM, HD 60 GB en DVD-speler (geen diskettestation).
Ik had drie partities (nfts) en wilde er 2 van maken (met partition magic) maar ben zo stom geweest om de verkeerde partitie te verwijderen.
Waardoor ik nu opstart en deze foutmelding krijgt:
For Realtek RTL8110S/8169S Gigabit Ethernet Controller v1.01
PXE-E61: Media Test Failure, check cable (= als mijn internetkabel er niet inzit)
PXE-E53: No boot filename received (= als mijn internetkabel er inzit)
PXE-M0F: Exiting PXE ROM
Ongeldige partitietabel
Heb al geprobeerd te booten via de (originele) Windows XP home edition maar dat lukt niet. De boot sequence staat als volgt in mijn BIOS:
1 CD-ROM
2 Hard Drive
Hard Disk
Bootable Add In Cards
3 Removable Device
4 Network Boot
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik mijn harde schijf opnieuw kan gebruiken?
Ben nog in bezit van een Desktop computer met diskettestation en heb nog een externe HD ter beschikking.
Dank u bij voorbaat
Ik had drie partities (nfts) en wilde er 2 van maken (met partition magic) maar ben zo stom geweest om de verkeerde partitie te verwijderen.
Waardoor ik nu opstart en deze foutmelding krijgt:
For Realtek RTL8110S/8169S Gigabit Ethernet Controller v1.01
PXE-E61: Media Test Failure, check cable (= als mijn internetkabel er niet inzit)
PXE-E53: No boot filename received (= als mijn internetkabel er inzit)
PXE-M0F: Exiting PXE ROM
Ongeldige partitietabel
Heb al geprobeerd te booten via de (originele) Windows XP home edition maar dat lukt niet. De boot sequence staat als volgt in mijn BIOS:
1 CD-ROM
2 Hard Drive
Hard Disk
Bootable Add In Cards
3 Removable Device
4 Network Boot
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik mijn harde schijf opnieuw kan gebruiken?
Ben nog in bezit van een Desktop computer met diskettestation en heb nog een externe HD ter beschikking.
Dank u bij voorbaat