Toon posts:

[dvd speler] advies gevraagd voor stand alone dvd speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is mijn audio sonic 2011 standalone dvd speler vandaag kapot gegaan (niet eens zo vaak gebruikt :( ) echt een totally crap ding. Ik heb een tijdje gezocht naar een dvd speler maar er zijn er tegenwoordig zoveel dvd spelers te krijgen dat ik niet meer weet wat nou de beste is (althans die aan mijn eisen voldoen).

Kunnen jullie mij een advies geven welke stand alone DVD speler geschikt is voor mij?

De stand alone DVD speler moet mag tussen de 50 tot 150 euro kosten. Het liefst een dvd speler van een bekend merk en niet zoiets als audio sonic.

Een dvd speler met een goede afstand bediening (waar je niet 2 of meerdere keren hoeft te drukken voordat hij reageert) zal ik ook zeer op prijs stellen.

Het zal ook cool zijn als de speler DVD-r / DVD+r /RW / CD etc ondersteunt :)

ik heb ook gehoord dat er nu ook dvd spelers zijn die Divx ondersteunen. is dit zo?

ik ben zelf niet zo bekend op het gebied van dvd spelers. Waar moet ik zoal opletten als ik er eentje aanschaf?

alvast bedankt

b

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-02 20:08

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Heb je al eens op www.kieskeurig.nl gekeken? Zo nee, begin daar eens. Je kunt daar zelf aangeven aan welke eisen de dvd-speler moet voldoen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
ja daar heb ik het onder andere naar gekeken. er zijn er zoveel mogelijkheden dat ik niet meer weet wat. vandaar deze topic

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Voor dat bedrag heb je een leuke divx speler van een normaal merk... Philips ofzo... Zou daar eens naar kijken...

Verwijderd

Sony, philips, jvc, yamaha, <insert nog 10 bekende merken>... allemaal prima spul en allemaal hebben ze wel wat in jouw prijsklasse. Eigenlijk kan je tegenwoordig geen echt slechte spelers meer kopen, als je van merken als supertech, audio sonic (what were you thinking), cyberhome, HE etc afblijft...

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-02 15:47
waar het mij eigenlijk om gaat (ik ben ook op zoek)... het hoeft niet de beste te zijn, als tie maar RCE dvd's kan lezen. Dus zoiezo regiovrij, maar ook rce dus. Digitaal out e.d. hebben ze zowat allemaal. Hoeft ook geen eigen 5.1 decoder te hebben enzo.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:07

-d-

Tip van mij : Yamaha S557 (~140 euro)
Ik heb 'm zelf, leest echt alle DVD's (heb bijna alleen maar R1 + R3 dvd's), kan ook DivX aan en ziet er erg mooi uit. Bovendien kwalitatief erg goed.

Heeft voor de rest zo'n beetje alle uitgangen die je nodig kan hebben (component, optical, coax, scart, svideo, etc).

Regiovrij maken is kwestie van 30 seconden werk.

Link op kieskeurig
Pagina: 1