Wie o Wie kan mij helpen.
Ik heb een intelpentium4 welke onder Windows XP sp2 draaid. Nu wil ik een netwerkkaart installeren
Ik heb een Belkin pci card type f5d5000n. Als ik de computer opstart vindt de computer nieuwe hardware. en wel een Realtek RTl8139 FAMILY pci Ethernet NIC.
Vervolgens vraagt de wizard om een cd-rom in een station te plaatsen. De meegeleverde CD rom gaat in het station en ik laat de wizard zijn werk doen. Vervolgens geeft de Wizard aan ""Deze hardware kan niet worden geinstalleerd". Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van
het apparaat. De gevens zijn ongeldig.
De wizard vraagt dan of de hardware is aangesloten.Dan moet je een
geinstalleerd app selecteren. in dit geval een ethernet-controller. (hierin
staat een vraagteken.) dan wordt de status aangegeven de status is dit
apparaat is niet juist geconfiguereerd (code 1).
IK heb meerdere slots in mijn computer geprobeert ook geavanceerde
installatie. Ook heb ik nieuwe XP drivers van het net gehaalt maar helaas het probleem blijft zicht voor doen.
wie kan mij helpen.
vriendelijke groet,
Jan
Ik heb een intelpentium4 welke onder Windows XP sp2 draaid. Nu wil ik een netwerkkaart installeren
Ik heb een Belkin pci card type f5d5000n. Als ik de computer opstart vindt de computer nieuwe hardware. en wel een Realtek RTl8139 FAMILY pci Ethernet NIC.
Vervolgens vraagt de wizard om een cd-rom in een station te plaatsen. De meegeleverde CD rom gaat in het station en ik laat de wizard zijn werk doen. Vervolgens geeft de Wizard aan ""Deze hardware kan niet worden geinstalleerd". Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van
het apparaat. De gevens zijn ongeldig.
De wizard vraagt dan of de hardware is aangesloten.Dan moet je een
geinstalleerd app selecteren. in dit geval een ethernet-controller. (hierin
staat een vraagteken.) dan wordt de status aangegeven de status is dit
apparaat is niet juist geconfiguereerd (code 1).
IK heb meerdere slots in mijn computer geprobeert ook geavanceerde
installatie. Ook heb ik nieuwe XP drivers van het net gehaalt maar helaas het probleem blijft zicht voor doen.
wie kan mij helpen.
vriendelijke groet,
Jan