ik heb een topic geopend in sg omdat ik geen hk access heb, en dat ook duidelijk in de openingspost heb geplaatst, nu is de sneekweek landelijk wel bekent en ga er dus (na een wat latere reply van mij) wel van uit dat men nu inhoudt wat de sneekweek inhoudt. (ook na een kleine zoek actie via de zoekfunctie).
Maargoed, ik vind het topic stelerij als ik NIET een topic kan openen in de hk en daardoor het MOET plaatsen in de sg, en wanneer dat topic gesloten word dat iemand anders het dan maar jat, dit is gewoon vuil, en vind ook dat NIEMAND anders het topic zou mogen starten dan een Sneker.
dus ik zou hier gewoon een verklaring voor willen hebben, ik ben hier best kwaad over
gegroet
Maargoed, ik vind het topic stelerij als ik NIET een topic kan openen in de hk en daardoor het MOET plaatsen in de sg, en wanneer dat topic gesloten word dat iemand anders het dan maar jat, dit is gewoon vuil, en vind ook dat NIEMAND anders het topic zou mogen starten dan een Sneker.
dus ik zou hier gewoon een verklaring voor willen hebben, ik ben hier best kwaad over
gegroet
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi