Ik ben gisteren terug gekomen van een 10-daagse vakantie in Hongarije. 3 dagen daarvan ben ik ook in Budapest geweest. Deze stad is werkelijk een walhalla voor de hobby-fotograaf. Overal waar ik liep zag je dan ook mensen met camera's lopen. Nu alleen even een serie van de dierentuin die ik daar bezocht heb. Nog een wetenswaardigheid: er werd mij verteld dat de dierentuin daar de oudste van Europa is.
1: één of ander reptiel

2: schattig beestje

3: Er was ook een soort van kinderboederij, en daar hoort natuurlijk een geit bij

4: 2 geiten bij een kraan. Grappig is dat die geiten die kraan natuurlijk niet aan kunnen zetten, maar zodra iemand hem aan zetten stormden de geiten erop af. Fris water wordt blijkbaar erg gewaardeerd door geiten bij een graad of 35.

5: Papagaai

6: Geen idee meer wat voor vogel

7: Lepelaar. Inderdaad wat overbelicht, maar toch vond ik het een fraaie plaat.

8: Giraffe

9: Struisvogel

10: Als ik mij niet vergis is dit een zeearend. Deze foto vind ik toch wel erg mooi.

11: Een badende olifant

Alle foto's zijn genomen met mijn Fuji Finepix S5500 en zijn niet bewerkt of gecropt o.i.d. Er is alleen met bordermaker een bordertje omheen gegooid
1: één of ander reptiel
2: schattig beestje
3: Er was ook een soort van kinderboederij, en daar hoort natuurlijk een geit bij
4: 2 geiten bij een kraan. Grappig is dat die geiten die kraan natuurlijk niet aan kunnen zetten, maar zodra iemand hem aan zetten stormden de geiten erop af. Fris water wordt blijkbaar erg gewaardeerd door geiten bij een graad of 35.
5: Papagaai
6: Geen idee meer wat voor vogel
7: Lepelaar. Inderdaad wat overbelicht, maar toch vond ik het een fraaie plaat.
8: Giraffe
9: Struisvogel
10: Als ik mij niet vergis is dit een zeearend. Deze foto vind ik toch wel erg mooi.
11: Een badende olifant
Alle foto's zijn genomen met mijn Fuji Finepix S5500 en zijn niet bewerkt of gecropt o.i.d. Er is alleen met bordermaker een bordertje omheen gegooid
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 19:48 ]