Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar het antwoord op de volgende vraag. Ik heb hiervoor het forum en zoekmachines doorgezocht, maar ik kom niet tot een duidelijk antwoord.

Mijn Hp 5450 heb ik namelijk nu al een jaartje. Momenteel doe ik er echter helemaal niets mee omdat de agenda functionaliteiten mij tegenvallen in het gebruik. Het is namelijk vrij vervelend om alles in dat ding in te voeren. Het lijkt mij dat er een synchronisatieprogramma moet bestaan dat dit wat simpeler moet maken.Ik weet dat outlook zoiets ondersteund, maar zelf gebruik ik mozilla thunderbird voor mijn email.

Het liefst zou ik dus een programma hebben die via de pc dit allemaal vergemakkelijkt. Heeft iemand een idee? Is het toch handig om outlook hiervoor te gaan gebruiken?

mvg Arno

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 14:23

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik gebruik nu ruim anderhalf jaar een pda (een 5550 en nu een 6340) en het synchroniseren met Outlook is imho wel makkelijk. Voor mijn werk en privé afspraken en je hebt meteen ook alle adressen etc. bij de hand. Je hoeft in principe maar een keer een afspraak ergens in te klappen en activesync doet de rest als je de regels goed instelt. Ik gebruik Outlook zowel thuis als op mijn werk en mijn agenda's worden gesynced als ik mijn ipaq cradle.

Je mail hoef je niet via outlook te doen, je kan in je pda gewoon pop-accounts aanmaken en je mail binnenhalen via je Wifi of tijdens het syncen. Dus dat je geen outlook voor je mail gebruikt moet niks uitmaken. Ik heb meerdere email-accounts (POP) en de mail haal ik binnen via wifi.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Misschien heb je hier nog wat aan...
PocketPC syncen met Mozilla Thunderbird

Geen inspiratie