Toon posts:

[RADEON 9600 PRO] Geen beeld - probleem met graka?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden een PC in elkaar gestoken (AMD CPU - MSI moederbord : K8N Neo - Dane-Elec PC3200 RAM) maar ik kreeg geen beeld op de monitor (aangesloten op andere PC - ben dus zeker dat hier geen probleem mee is). Ik dacht dat het probleem misschien bij het moederbord lag, dus heb ik deze vervangen, zonder resultaat. De videokaart komt uit een HTPC die enkel via de TV-out beeld moest voorzien. Ik heb dus gecontroleerd of de TV-out bij deze PC misschien werkte, maar dat is niet het geval... De PC boot volledig normaal op; ik heb zo'n LED-gedoe dat aangeeft als er een hardware storing is, en dat is niet het geval. Via DVI krijg ik eveneens geen beeld.

Ik ben echt ten einde raad; waarschijnlijk is het iets dom dat ik vergeten ben, maar ik kan er echt niet opkomen... Ik zou eventueel nog kunnen proberen een andere grafische kaart erin te steken, maar ik dacht dat ik misschien beter hier eens na kon vragen om te zien of iemand meteen ziet wat het probleem kan zijn.

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 08:58
Probeer die graka eens in een andere PC, dan weet je dat het (misschien) aan de graka ligt.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:27

Nox

Noxiuz

alle PCI cards, en HDD's en DVD's lostrekken. ook alle andere dingen.

dus: mobo, CPU, mem en graka.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:08

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

noksiejus schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:26:
alle PCI cards, en HDD's en DVD's lostrekken. ook alle andere dingen.

dus: mobo, CPU, mem en graka.
precies alles ff lostrekken wat je niet nodig hebt (ook van de voeding) heb je meerdere geheugen reepjes? dan alleen ff een reepje in je eerste geheugen bank doen en dan booten, eventueel ook andere geheugen reepje op die manier proberen.

enne hebje van die storings ledjes die verschillende combi's aangeven? dan staat in de handleiding van je mobo wel wat dat betekend.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 03-08-2005 22:15 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer