Toon posts:

Kan niet goed installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bij het installeren van een legale versie van dit spel de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/5441/kutfout6iv.th.jpg

Iemand een idee wat dit inhoud en wat ik ertegen kan doen?

Verwijderd

Het medium (ergo CD, DVD) schijnt niet goed te zijn, hij kan een bepaald bestand niet uit de cabinet file halen. Terug ermee naar de winkel dus.

Het was trouwens ook wel handig geweest als je in de topic titel of in je bericht even had gezegd over welk spel het ging :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan een mod dat voor me aanpassen? Het is een DVD, een legale/officiele dus. Dit kan niet aan mijn pc liggen?

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:49:
Kan een mod dat voor me aanpassen? Het is een DVD, een legale/officiele dus. Dit kan niet aan mijn pc liggen?
Probeer hem in een andere PC, dan weet je het ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:49:
Dat zou kunnen, je zou "via een niet zo´n nette weg" aan het bestand kunnen komen, wat ik je afraad of gewoon teruggaan naar de winkel.

btw: noem je je plaatje altijd kutfout.jpg? :o

Verwijderd

Ik mis de zelfinspanning hier een beetje. Er zijn tig topics te vinden over wat te doen bij CRC errors en andere leesfouten. Ik zie niet dat je de hints die daar in gegeven worden geprobeerd hebt.

Eerst zoeken, dan vragen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.