- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Als dat bedrijf niet meer bestaat dan zit je met een kapotte processor opgezadeld. Volgens mij gaan alle garantie's nl. verloren bij faillissement van een bedrijf. (Tenzij het is overgenomen)
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Welnee, je hebt gewoon nog je fabrieksgarantie hoor. Even naar een andere winkel en vriendelijk vragen of zij de RMA op zich willen nemen. Waarschijnlijnlijk vragen ze wel verzendkosten en krijg je niet zo maar gelijk een nieuwe mee, wat je bij de oorspronkelijke zaak wel had mogen verwachten.Thandor schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:01:
Je kunt niet direct bij AMD garantie vragen. Je moet dus bij Jemalin terecht.
Als dat bedrijf niet meer bestaat dan zit je met een kapotte processor opgezadeld. Volgens mij gaan alle garantie's nl. verloren bij faillissement van een bedrijf. (Tenzij het is overgenomen)
Verwijderd
dus amd schrijven (proc opsturen, aangetekend aankoopbon bijvoegen en een fallisementsverklaring vn de onderneming waar je gekocht hebt
en vragen om vervanging
en flink duimen dat ze t doen
Als ze niet stonden ingeschreven bij KvK is het een consumentenkoop geweest en zal een aankoopbon niet zoveel zeggen...Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:06:
jemalin staat/stond in ieder geval nooit ingeschreven bij de kamer van koophandel in het handelsregister
dus amd schrijven (proc opsturen, aangetekend aankoopbon bijvoegen en een fallisementsverklaring vn de onderneming waar je gekocht hebt
en vragen om vervanging
en flink duimen dat ze t doen
Ik zou het op mijn manier doen, omdat ik zo ook al veel klanten heb kunnen helpen....
Verwijderd
Zal je toch beter moeten zoeken. Ze staan namelijk nog steeds ingeschreven bij de KvK.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:06:
jemalin staat/stond in ieder geval nooit ingeschreven bij de kamer van koophandel in het handelsregister
Voor de TS te hopen dat ze slechts op vakantie zijn, maar ik heb er een hard hoofd in; de site is al weken niet meer bijgewerkt en als ze op vakantie of ziek zouden zijn, zou het normaal gesproken op de site staan, mag ik aannemen.
Ik zou bureau rechtshulp o.i.d. proberen, kijken wat die te zeggen hebben. Ik neem aan dat je de leverancier van Jemalin niet kan achterhalen. Succes ermee.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 17:32 ]
http://www.jemalincomputers.nlOpeningstijden vanaf 7 juni 2005 t/m 31 augustus 2005:
Dinsdag t/m vrijdag 11.00uur tot 16.00uur
Zaterdag 11.00uur tot 14.00uur
In deze periode zijn wij alleen bereikbaar via de email.
U kunt bestellen via de site of per email.
U ontvangt van ons geen standaardmail maar meteen een mail waarin u volledig wordt geinformeerd over de status van uw bestelling.
Dit gebeurd ,afhankelijk van het tijdstip of dezelfde dag ,of de volgende morgen.
Vakantie : maandag 4 juli t/m dinsdag 19 juli 2005
Deze periode zijn de mogelijkheden om ze te bereiken dus wat beperkt... Ik zou er dus nog niet vanuit gaan dat die zaak faillet is.
Maar mochten ze steeds niet reageren op de mail en je kunt er ook niet langs gaan (staat wel een adres op de site) dan kun je denk ik alleen bij AMD terecht als je een retail cpu hebt gekocht (dus met AMD doosje erom en koeler erbij). Voor OEM processors verwijzen ze je denk ik gewoon door naar de leverancier om het af te handelen.
Probeer anders nog es op een creatieve manier aan een telefoonnummer te komen. Bijv. opzoeken op wiens naam/adres/tel.nr. het domein geregistreerd staat.
[ Voor 27% gewijzigd door Palomar op 03-08-2005 17:55 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kun jij me dan niet verder helpen ?superduper schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:26:
[...]
Als ze niet stonden ingeschreven bij KvK is het een consumentenkoop geweest en zal een aankoopbon niet zoveel zeggen...
Ik zou het op mijn manier doen, omdat ik zo ook al veel klanten heb kunnen helpen....
Neem dat stukje eens door over wat je allemaal wel niet in PMG mag posten
Dit topic is gesloten.
![]()