Toon posts:

download: 1 ontbrekend rar-bestand: toch afspeelbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 609 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me ook maar eens gewaagd aan het downloaden van een film (divx-formaat) Na downloaden kun je met Winrar de bestanden weer "aan elkaar plakken", best eenvoudig allemaal.
Maar bij 1 film ontbreekt 1 rar bestand ( van de 50) en dit is ook niet meer op de server aanwezig. Als je winrar start, dan gaat ie automatisch alle bestanden aan elkaar plakken, TENZIJ, zoals in mijn geval, het proces niet door kan gaan omdat er 1 rar bestand ontbreekt. Nu weet ik dat je met Par2 etc. reparaties kunt doorvoeren, maar das me nu nog ff iets te ingewikkeld :P

Kun je nu toch nog op een andere manier de film - natuurlijk dan met een ontbrekend stuk - bekijken? Dus van de overige losse rar bestanden toch een min of meer samenhangend geheel maken ?

dank alvast

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Nope :). Equivalent = corrupt archief.

[ Voor 66% gewijzigd door Borromini op 03-08-2005 16:30 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11-2025

Tenesmia

First Sergeant

zal niet gaan, je moet toch achter die ene .r** aan ;)

Ad Astra Per Aspera

Verwijderd

hmmm probeer het eens met keep broken files aan te vinken, winrar en als je uitpakt staat het op de dialoog scherm.
par2 is niet moeilijk hoor eigenlijks doodsimpel net als je computer opstarten, installeer quickpar en druk op een par2 file de rest gaat automatisch.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 18:49
Dat gaat toch wel? Je kan toch kijken tot het stuk waar de rar ontbreekt, daarna gaat niet. Als je geluk hebt, ontbreekt de laatste rar, als je pech hebt, ontbreekt de tweede rar :)

Gewoon extracten, en als je de error krijgt van winrar dat er een bestand ontbreekt, NIET op ok klikken, maar minimalizeren. Dan speel je gewoon het deel geextracte film af (in temp, of in de dir waar je het extractte)

Verwijderd

lama zelf net maar eens geprobeerd lukt niet.

Verwijderd

Mayco schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:34:
Dat gaat toch wel? Je kan toch kijken tot het stuk waar de rar ontbreekt, daarna gaat niet. Als je geluk hebt, ontbreekt de laatste rar, als je pech hebt, ontbreekt de tweede rar :)

Gewoon extracten, en als je de error krijgt van winrar dat er een bestand ontbreekt, NIET op ok klikken, maar minimalizeren. Dan speel je gewoon het deel geextracte film af (in temp, of in de dir waar je het extractte)
yep dit kan wel tot de ontbrekende rar file, keep broken files aanvinken dan kun je winrar afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Mayco schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:34:

Bedankt voor de tip(s). Maar ja, het bekijken van een halve film is natuurlijk geen onverdeeld genoegen ;) , dus toch maar par2 gaan "leren"

Verwijderd

Euhm, neem eens een kijkje op http://www.incomplete.biz/ O-)

Verwijderd

Leer par en besef meteen dat wij geen hulp bieden bij jouw warez problemen. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.