[MS PowerPoint] Presentatie in breedbeeld?

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Om de een of andere gekke reden kun je in MS PowerPoint geen presentaties maken in breedbeeld, althans ik kan het niet vinen. Dat is jammer, want wij zijn bezig met een presentatie die op een breedbeeld tv gedraait gaat worden.

Weten jullie of dit kan? Als dit niet kan met PowerPoint, weten jullie een ander programma die dit wel kan? Zelf zit ik te denken aan Macromedia Flash, maar dat is minder gemakkelijk bij te houden als PowerPoint.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Waarom kan het niet?

Human Bobby

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 16:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Is toch gewoon een kwestie van resolutie van je 'pagina' opgeven?

• Neejoh
Alle templates in PowerPoint zijn 4:3, geen 16:9 template te vinden. Zodra ik deze op de breedbeeld afspeel, blijft hij ook 4:3.
Als ik de resolutie van windows aanpas naar breedbeeld, heb ik 2 zwarte randen aan de zijkant. Als ik hem op breedbeeld laat, rekt hij de presentatie uit.. Beide zien er niet uit.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:52

momania

iPhone 30! Bam!

bestand-> pagina instelling

en daar gewoon je dia breder maken :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Als ik de resolutie van windows aanpas naar breedbeeld, heb ik 2 zwarte randen aan de zijkant.
Alleen bij powerpoint of ook gewoon de windows desktop? Powerpoint presentaties treden natuurlijk niet buiten de desktop.

Zolang we je probleem niet snappen kunnen we ook geen goede oplossing bieden.

Human Bobby

• Neejoh
Het gaat mij puur om de presentatie, van windows zal je niets zien. Zodra ik deze full screen draai op een breedbeeld tv heb ik óf zwarte balken in de presentatie of een uitgerekte presentatie.

Maar momania had inderdaad de goude tip :P Hoe onwijs simpel zeg |:( Je kan via pagina instellingen de breedte van de presentatie aanpassen. Lekker onhandig in cm ipv px, maar goed. I'll manage

[ Voor 20% gewijzigd door Neejoh op 03-08-2005 16:56 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 16:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Neejoh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:55:

Maar momania had inderdaad de goude tip :P Hoe onwijs simpel zeg |:( Je kan via pagina instellingen de breedte van de presentatie aanpassen. Lekker onhandig in cm ipv px, maar goed. I'll manage
En ik praat poep :? :)

• Neejoh
ja :+
Daar zocht ik dus ook naar, maar als je daar naar zoekt in de help of op internet is nergens wat te vinden. De link met file => page properties had ik niet helemaal gelegt.

Bedankt voor het mee denken in ieder geval.
Pagina: 1