Toon posts:

[.NET] Alle combinaties van string van 8 chars

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een manier die alle mogelijke combinaties van een string van 8 karakters teruggeeft.

Volgend scenario zou dus moeten worden uitgevoerd: een string van 8 willekeurige letters (let op: een letter kan meerdere keren voorkomen!!) wordt aan de functie doorgegeven. De functie zal dan alle mogelijke combinaties met die letters maken en wegschrijven in een .txt file.

Voorbeeld: Je geeft volgende string in: "AEZRAPZU" en het programma maakt er alle mogelijke combinaties mee:
AEZRAPZU
AEZRAPUZ
AEZRAPUZ
AEZRPAZU
enzovoort, enzovoort...

Kan iemand me hiermee op weg helpen?
Of misschien heeft iemand al een oplossing voor dit probleem, en kan hij/zij deze hier posten?

Graag in .NET (VB of C#), maar Java mag eventueel ook!!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zoek eens op "permutatie" o.i.d. dan kan je denk ik een hoop informatie vinden ;)

Ik sluit je topic overigens. In je topicstart mist namelijk de informatie van de zaken die je zelf hebt gevonden. Daarbij is dit een redelijk bekend probleem wat op het internet en in boeken goed te vinden is. Daarnaast vraag je of iemand een oplossing post, wat gewoon een scriptrequest is. Hier programmeren we zelf, het is niet de bedoeling domweg code te gaan kopieren/plakken.
Zie ook P&W FAQ - De "quickstart" en P&W FAQ - Scriptrequests

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.