Ik heb sinds kort het volgende probleem; Als ik in welk office programma dan ook een open of save dialoog venster krijg en ik probeer een andere map te selecteren dan waar het standaard op staat, moet ik een eeuwigheid (lees tientallen seconden) wachten tot er iets gebeurt. Vervolgend kan ik een of twee stappen (sub directories selecteren) en dan gebeurt het weer. Voor de rest in m'n bak snel en reageert file explorer ook normaal.
Ik heb het idee dat het ligt aan een aantal netwerk schijven die ik gemapped hebt op m'n werk (heb een laptop). Want als ik die in explorer een voor een benader (moet per schijf inloggen) dan heb ik erna geen last meer van. Is dit een bekend probleem en zo ja is er een simpele oplossing?
Ik heb het idee dat het ligt aan een aantal netwerk schijven die ik gemapped hebt op m'n werk (heb een laptop). Want als ik die in explorer een voor een benader (moet per schijf inloggen) dan heb ik erna geen last meer van. Is dit een bekend probleem en zo ja is er een simpele oplossing?