Ipod Mini Menu knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127909

Topicstarter
Hi,

Het spijt me zeer als ik voor niets een topic open ik heb gezocht en kon niks vinden over mijn probleem, en eigenlijk heb ik ook wel een beetje haast omdat ik zit te dubben wat ik moet doen.

Mijn probleem is het volgende. Ik was op vakantie, en ik heb mijn ipod mini (gekocht op 26-2) best veel gebruikt. Na de zoveelste keer opladen ging er echter iets mis, de menu knop bleef hangen en werkte daarna helemaal niet meer... ik dacht dat het een tijdelijk probleempje was in de firmware ofzo, dus ik heb hem gereset met de combinatie van menu en de select knop maar dat werkt niet.

Nadat ik thuis ben gekomen, heb ik de ipod weer terug naar de fabrieks instellingen gezet maar ook dit helpt niet.

Nu is mijn vraag, moet ik er mee naar de apple centre gaan (ik woon in Amsterdam dus dat is niet zo een probleem) of hebben jullie een andere oplossing, ik heb eigenlijk nie echt zin om weer lang te wachten op een reparatie, heeft er iemand misschien ook ervaring met de apple store en de service van apple.

Thanks,

Seb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-06-2024
Heb je al met iPod updater geprobeerd om hem te herstellen? of wou dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149168

Dat de menu knop bleef hangen heb ik vorige week ook gehad met mijn iPod, ik moest de menu knop en de play knop vasthouden, misschien dat dat helpt?

Opnieuw instellen iPod volgens handleiding:
1. Sluit de iPod met behulp van de iPod Power Adapter op een stopcontact aan.
2. Zet de vergrendelknop in de vergrendelpositie (HOLD) en weer terug.
3. Houd de afspeelknop en de menuknop minstens vijf seconden ingedrukt totdat het Apple logo verschijnt.

Hopelijk werkt dat ook zo voor de mini.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 149168 op 03-08-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
He,

Thanks voor de reactie, Ik heb idd ook geprobeerd om met de iPod updater te herstellen. Nieuwe firmware werkt ook niet en ook de tip van Maquiladora lukt niet..

Ik denk echt dat ik er mee terug moet bedankt voor de reacties misschien dat iemand anders hetzelfde probleem had of heeft en nog een tip kan geven.

Thanks in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Maquiladora, dat is niet echt een goede tip voor de Mini, aangezien je daar niet tegelijkertijd Menu en Play kunt indrukken (en als 't je wel lukt, is 't niet goed voor je touch wheel :P) Menu en Select is idd de resetcombo voor de Mini.

En wat bedoel je precies met dat de Menu knop blijft hangen? Kun je m nog wel normaal indrukken maar geeft dat geen softwarematige reactie, of kun je 'm helemaal niet meer indrukken? Als dat laatste t geval is, moet je zeker terug naar de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hi,

Ik kan de knop nog wel indrukken, maar hij doet dan verder niks. Als ik em een nacht laat liggen en druk die knop weer in dan doet ie het weer wel, wel maar een paar min. maar dan blijft ie eerst een tijdje hangen dat ie vanzelf zonder dat ik hem aanraak steeds naar het hoofd menu gaat, en dan doet ie helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96381

terug naar de winkel ermee, zit nog garantie op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben net terug van de apple centre, en ze zeiden dat ze veel last hebben van dit probleem met de eerste generatie iPod mini.

Ik krijg een nieuwe van ze na +- 10 dagen.. petje af voor de service van apple, wilde het toch even laten weten.

Greets Seb
Pagina: 1