[V&A] Aanmelden voor advertentie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:40
Ik dacht altijd dat het idee achter V&A was dat het een "extra'tje" voor leden was. Niet dat Tweakers.net een soort verkoopsite voor jan-alleman zou worden.

Echter, bijv. onderstaande user meld zich vandaag aan. Maakt 2 pageviews en het enige wat hij doet is het plaatsen van een advertentie.

http://www.tweakers.net/gallery/142430

Zie voor de gein ook zijn username en emailadres.

De advertentie komt ook nogal raar op me over. Lijkt me niet echt een Tweaker.

http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/16783

Ben eigenlijk wel eens benieuwd of zoiets nu is toegestaan of dat men dit liever niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De pageviews in het profiel zeggen niets over het aantal pageviews dat die user gemaakt heeft, maar alles over het aantal malen dat die Gallery-pagina bezocht is. Daarnaast, V&A staat open voor leden van Tweakers.net en, aangezien iedereen lid kan worden van de site, in feite dus voor iedereen. Dit is dus gewoon toegestaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Harm schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:52:
De pageviews in het profiel zeggen niets over het aantal pageviews dat die user gemaakt heeft, maar alles over het aantal malen dat die Gallery-pagina bezocht is. Daarnaast, V&A staat open voor leden van Tweakers.net en, aangezien iedereen lid kan worden van de site, in feite dus voor iedereen. Dit is dus gewoon toegestaan :) .
Is het ook toegestaan dat je een account aanmaakt die er puur alleen voor is om advertenties te komen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als dat account geen kloonaccount of commercieel iets is, waarom niet? Als tweakers elkaar op die manier kunnen helpen, dan lijkt me dat iets wat we niet moeten beperken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Dan heb ik niets gezegd ;)