Toon posts:

Nieuw Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen ,

Helaas heeft mijn pc het "begeven" en moet ik opzoek naar een nieuw systeem :
ik heb +/- 500 euro te besteden en mijn oog viel op deze :
http://www.completer.nl/systemen/Yong_SunYS_home.html

Is dit zijn geld waard ? of is er een beter systeem voor deze prijs te krijgen en zo ja waar

Alvast bedankt,

Met vriendelijke Groet ,

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Hangt er vanaf wat je ermee wilt gaan doen! Als het puur is voor internet en office is het zat, wil je er spelletjes mee gaan spelen gaat het nogal haperen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet het kapotte onderdeel vervangen ipv een nieuw systeem kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Een beetje tweaker boud natuurlijk zelf een systeem en dat is goed te doen voor 500. Vertel eerst eens je eisen

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:23
wel aardig bakkie hoor voor dat geld 8) .
Maar wat wil je er mee?
Hoe lang moet die meegaan ?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo zo das snel niet verwacht nu al een reactie te hebben maar mijn eisen zijn :

Het moet redelijk zijn voor speletjes. Hoeft niet perfect te zijn mijn oude systeem was een p4 1500.
Ik speel vooral oudere spelletjes. ( en spellen van films ect ) .

Het moet snel zijn voor internet. Ik werk met verschillende websites.

Verder geen idee zoveel verstand van die dingen heb ik niet .

Ik zoek een syteem waar ik gewoon eventjes weer mee vooruit kan ( min 2 jaar) .

Misschien nog andere online winkels waar ik kan gaan kijken

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je er niet mee wilt gaan gamen is het een prima systeem en ook best netjes geprijst voor wat je krijgt.

Wil je toch wat nieuwere spellen gaan spelen kan je er zo een 6600GT ofzo inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei ik hoef niet de nieuweste spellen te spelen en de grafische kaart is vervangbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer tips aanradingen .

het enige nieuwe spel dat ik speel is lord of the rings battle for middle earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52
zoals eerder gezegd: waarom vervang je niet alleen het kapotte onderdeel in je oude PC. Je bent dan als je heel erg veel pech hebt maximaal een euro of 80 kwijt.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
borgdavile schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 16:16:
zoals eerder gezegd: waarom vervang je niet alleen het kapotte onderdeel in je oude PC. Je bent dan als je heel erg veel pech hebt maximaal een euro of 80 kwijt.
Ik heb een nieuw moederbord en prossesor nodig en die wil ik ook nog een sneller hebben + ik heb nu ander geheugen erin zitten dan goed is ( dat hele dure spul )

Verder moet er ook nog een nieuwe grafische kaart in want die zat op het moederbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij uitleggen wat nou het verschil is tussen amd 64 en amd ? en wat is er nou beter een Amd systeem of een pentium systeem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:50:
Kan iemand mij uitleggen wat nou het verschil is tussen amd 64 en amd ? en wat is er nou beter een Amd systeem of een pentium systeem .
Dat zal je toch zelf moeten uitvinden. Dit is een forum voor echte problemen, niet voor dingen die op op google te vinden zijn. Dat word je ook verteld als je een topic start.\

Heel kort en simpel: AMD 64 is sneller dan gewoon een AMD (Athlon XP). Voor de rest zijn Intel en AMD allebei processorbakkers en AMD is goedkoper zodat die voor de meeste gebruikers een beter product voor een bepaalde prijs levert. (mensen, dit is kort door de bocht, maar ik denk niet dat mensen hier meer info nodig hebben. Zullen we een AMD-Intel discussie aub achterwege laten.. :) )

Voor jou: neem een AMD Athlon 64 3200+ ofzo. Dat is echt snel genoeg. Je kan ook wel een sempron nemen. Voor simpel internetten prima.

Opmerkingen als: games moeten redelijk draaien zeggen werkelijkwaar niets en daarmee kan niemand je helpen. Wat is tenslotte redelijk? Daarbij is vooral je videokaart van belang, maar dan wel weer vooral bij 3d games.

Toch zou ik kijken naar wat je moet vervangen en wat niet. Er zijn waarschijnlijk genoeg dingen die je nog kan gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Hann1BaL op 03-08-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk ook eens naar de p4 3000 systeem: 50 euro voor een betere video kaart en je bent klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.O.E
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 22:33
waarom neem je niet de basis systeem van de best buy van de maand juli en dan neem je het zonder de tft scherm en dan kom je ook ongeveer op het zelfde prijs neer als wat je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:00:
kijk ook eens naar de p4 3000 systeem: 50 euro voor een betere video kaart en je bent klaar
Waarom is deze beter ? je krijgt er wel minder geheugen door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Vergeet niet dat je op dat systeem (van completer) nog een besturingssysteem moet zetten. Wat je dus nog moet aanschaffen en zelf installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
orionpax schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:44:
Vergeet niet dat je op dat systeem (van completer) nog een besturingssysteem moet zetten. Wat je dus nog moet aanschaffen en zelf installeren :)
Die heb ik nog liggen dus dat is geen probleem maar dankje
Pagina: 1