Fiberworld ervaringen/response ADSL2+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-06 11:24
Mede Tweakers,

Van het weekend nog net voor 1 augustus mezelf opgegeven voor Fiberworld ADSL 2+. Kijk ik vandaag weer op de site zie ik dat ze de prijs van de "ADSL2+ actie" hebben gehandhaafd. Het
enige wat ze hebben aangepast is dat ze het niet meer hebben over "voorinschrijving" en "actie".
Ze hadden toch voor de vorm de prijs met 1 of 2 Euro kunnen ophogen ??

Zijn er al mede Tweakers die wat hebben gehoord van hun inschrijving of beter nog .... hebben sommige al ADSL2+ thuis ??

Perlian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perlian
Niemand nog ervaringen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgensmij levert fiberworld hun adsl2+ abonementen via BBned. Aangezien BBned zijn adsl2+ diensten heeft uigesteld tot eind september ofzo, zal je nog wel even aan het wachten zijn. Ik denk dat je meer succes heb bij tweakdsl met zijn Ti-dsl abonementen. Als ik jou was zou ik het opzeggen en lekker blijven wachten. Je kan volgensmij beter nog even de kat uit den boom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het begin mei besteld en ik heb nog niet eens een mailtje gekregen dat het werd geleverd/uitgesteld ofzo, zou het in juli krijgen maar dat was een beetje naief denk ik. Heb ze gebeld, gemaild maar ze weten ook geen flikker daar. vraag me af of ik er nog vanaf kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-jey schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:34:
Volgensmij levert fiberworld hun adsl2+ abonementen via BBned. Aangezien BBned zijn adsl2+ diensten heeft uigesteld tot eind september ofzo, zal je nog wel even aan het wachten zijn. Ik denk dat je meer succes heb bij tweakdsl met zijn Ti-dsl abonementen. Als ik jou was zou ik het opzeggen en lekker blijven wachten. Je kan volgensmij beter nog even de kat uit den boom kijken.
Eind september? jezus en tot die tijd zitten wij lekker op een 0.5mbit verbinding, gvd wat een klerezooi. :(
Ik wil er zeker vanaf als ze die adsl2+ niet kunnen fixen binnen 2 weken, of ze moeten me op zn minst een 8mbit geven, want een 0.5 is zot voor woorden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perlian
Gisteren een berichtje gekregen van Fiberworld:

hallo,

we hebben het probleem gevonden. De profielen staan inderdaad bij BBned op 512 k... Wordt op dit moment aangepast door bbned!

Fiberworld

Op dit moment --> daar ik krijg ik wel een beter gevoel van (natuurlijk wel eerst zien dan geloven).
Ik zag trouwens wel op de factuur van deze maand dat Fiberworld gelukkig niet met 44 Euro komt aanzetten. Anders had ik daar ook weer achteraan moeten gaan (rekening van tegen de 17 Euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perlian schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:09:
Gisteren een berichtje gekregen van Fiberworld:

hallo,

we hebben het probleem gevonden. De profielen staan inderdaad bij BBned op 512 k... Wordt op dit moment aangepast door bbned!

Fiberworld

Op dit moment --> daar ik krijg ik wel een beter gevoel van (natuurlijk wel eerst zien dan geloven).
Ik zag trouwens wel op de factuur van deze maand dat Fiberworld gelukkig niet met 44 Euro komt aanzetten. Anders had ik daar ook weer achteraan moeten gaan (rekening van tegen de 17 Euro).
dat is toch bullshit man, ik kreeg dat vorige week ook te horen. die gast vertelde mij binnen paar dagen is het opgelost. toen ik nog een keer belde zei iemand dat het ook een maand kon duren voordat het opgelost was.

En nog iets, 512/256 kost 6,95 tijdelijk , maar ze brengen wel volle bedrag van 14.95 in rekening, terwijl helpdesk medewerker zei dat ik maar 6,95 euro hoefde te betalen voor de tijdelijke verbinding.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 10:10 ]

Pagina: 1