Toon posts:

[vb] AxWindowsMediaPlayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[VB .net] AxWindowsMediaPlayer

Ik wil graag eigen buttons bovenop mijn AxWindowsMediaPlayer zetten in full screen modus..

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan creeren?
Ik ben niet opzoek naar een kant en klaar script (daar leer ik niets van)
Hoe zouden jullie dit aanpakken? ik heb al iets geporbeerd met een klein "extra" form met conrtolles en dan gespeeld met TopMost maar het moet naar mijn mening ook anders/beter kunnen...

@Creepy
Excusses...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2005 13:33 . Reden: Topic title... ]

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Misschien dat je zelf een aantal tekenacties lost kunt laten, of usercontrols kunt bouwen die je op die lokatie paint. Ik denk dat ikzelf met een usercontrol aan de slag zou gaan om een grafische weergave van de knoppen te maken die ik zelf op de juiste lokatie zou tekenen.

My personal website

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:29:
[VB .net] AxWindowsMediaPlayer

Ik wil graag eigen buttons bovenop mijn AxWindowsMediaPlayer zetten in full screen modus..

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan creeren?
Ik ben niet opzoek naar een kant en klaar script (daar leer ik niets van)
Hoe zouden jullie dit aanpakken? ik heb al iets geporbeerd met een klein "extra" form met conrtolles en dan gespeeld met TopMost maar het moet naar mijn mening ook anders/beter kunnen...

@Creepy
Excusses...
Wat heb je dan nu PRECIES geprobeerd? Wat was daar niet goed aan dan? Wat denk je wat beter kan? "gespeeld met" geeft nu niet precies aan wat je nu zelf al geprobeerd hebt. Was dat form een childform van het window waar je MediaPlayer opzit? Als je echt puur een extra topmost form had dan kan het zeer waarschijnlijk wel beter. Maar ik gok dat je daar zelf ook al wel over na hebt gedacht ;) Heb je op internet al gezocht? Ik kom heel wat links tegen en tussen 1 van die links moet denk ik wel wat staan wat je verder kan helpen.

Kan je misschien je MediaPlayer embedden op je eigen form zodat je hier controls overheen kan zetten?

Normaal gesproken is het not done om zomaar opnieuw een topic te openen. Daarover kan je beter even mailen met diegene die je topic sloot (ik dus ;) ). Als je de informatie waar ik om vraag aan kan vullen dan graag, anders gaat ook deze alsnog dicht.

[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 03-08-2005 15:28 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik PRECIES gedaan hebt is een MediaPlayer embedded op een form gezet met een button erbij voor fullscreen modus...

Wanneer ik deze button indruk wil ik dus dat er over de fullscreen modus van mijn MediaPlayer mijn eigen controlles (buttons) komen, zodat ik de MediaPlayer kan bedienen...

Het extra forum is geen child... het is een forum met buttons die verwijzen naar de MediaPlayer op een ander forum...

Maybe kan creepy mij vertellen waar jij op googled dan kan ik het zelf uitvogelen...
Maar verlopig zit ik even vast... omdat ik niet weet hoe dit heet...

edit:

@creepy
Ach... gooi hem maar opslot ook... zoek wel een andere resource...
toch erg bedankt voor de moeite... zal niet langer van je tijd verdoen...
*offtopic.. : dit is geen flame of iets... denk gewoon dat got iets te hoog ligt kwa vb dit voor mij...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 09:00 . Reden: slot ]

Verwijderd

Topicstarter
OZ-Gump schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:01:
Misschien dat je zelf een aantal tekenacties lost kunt laten, of usercontrols kunt bouwen die je op die lokatie paint. Ik denk dat ikzelf met een usercontrol aan de slag zou gaan om een grafische weergave van de knoppen te maken die ik zelf op de juiste lokatie zou tekenen.
Ben nu aan het testen met usercontrols... is idd een slime zet... bedankt