Toon posts:

E-mail programma voor groepemails

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Jongens,

Ik zal me eerst even voor stellen, ik ben Jeroen en heb tot nu nooit geregistreerd maar alleen maar gekeken. Ik wou even zeggen dat ik het een top forum / site vind! Mijn complimenten!

Even to-the-point, op mijn werk wordt er elke week een mail weg gedaan met de actuele lijst van producten (planten ed.) . Normaal verstuurde ik die altijd via BCC alleen veel anti-spam/spyware tools laten het bericht dan niet door omdat het niet persoonlijk gericht is..

Wat ik dus zoek is ene programma, die toch de mail naar de hele groep mailt, alleen dan wel allemaal appart en persoonlijk gericht (dus voor iedereen appart een mailtje met bij Aan: hun e-mail adres)

Het zou handig zijn als het programma gebruik maakt van de contactlijst van Outlook Expres (daar staan ze namelijk allemaal in) of ze daarvan kan importeren...

Ik hoop dat jullie iets weten :) Ontzettend bedankt iig!
Jeroen

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Gewoon een nieuwe distributielijst maken in outlook? Verkeerd zitten lezen :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door Herby op 03-08-2005 12:00 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:53

lier

MikroTik nerd

Als het een mogelijkheid is (wat is jouw ervaring met coderen ?), is dit vrij eenvoudig te realiseren met een "zelfbouw" programma.

Of er bestaande paketten bestaan...even zoeken.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
dat zelf maken is geen oplossing.. aangezien ik daar zelf niet echt ervaring mee heb.. Maar er moet toch een programma voor zijn lijkt me?

Ik heb al eens zitten zoeken maar daar kwam weinig resultaat uit..

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 16:50
Ik ben op het moment ook bezig met Groupmail! Kan je zelf aangeven van welk email adres de mails verstuurd moeten worden. Email adressen en voor of achternaam haalt het programma uit bv. een excel bestand! Zal ffies moeten kijken of het ook uit een adressenbestand kan, maar dat lijkt me wel.

http://www.group-mail.com/asp/common/downloads.asp gratis te downloaden :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je kan het ook via de mail-merge optie in MS Word doen. Je maakt de mail in Word, en vervolgens laat je het als plain text mailmergen naar Outlook. Netjes voor iedereen een eigen mail. Kan je zelfs per persoon nog een eigen naam erboven zetten (Hallo Piet, hier de lijst van deze week:) Veel netter toch :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Emailprogramma's bespreken we sinds een tijdje in Officesuites en -software. Daarom verplaats ik je topic even.

Software Algemeen > Officesuites en -software

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie replies, aangezien het nu wat laat is zal ik morgen even kijken naar die group mail en dat andere..

Echter is dat mailen via word geen oplossing, schat ik, aangezien er 2 á 3 bijlage bij elke mail moet.... maargoed, zal ook eens naar dei groupmail kijken.. Bedankt iig!
Pagina: 1