Probleem met MPC190 i.c.m. SP2

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• WebTwister
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik heb al een hele tijd mijn Canon Smartbase MPC190. Sinds een jaar nu SP2 op mijn computer. Voordat SP2 op mijn computer was geinstalleerd werkte de printer prima. Ik ben nu al een jaar bezig met het installeren van mijn printer, maar zonder resultaat. Ik heb geprobeerde via de driver op canon.nl de printer te installeren, vervolgens deze geinstalleerd en als ik dan gevraagd wordt om de printer aan te zetten en de USB-kabel in de computer te doen kan mijn computer de printer niet vinden. Ik hoor wel het geluidje dat er een nieuwe hardware aan de computer is toegevoegd, maar ik zie hier helemaal geen melding van. Ik kom dus ook niet veel verder in de wizard om mijn printer succesvol te installeren. Ik heb nog geprobeerd om via de update m.b.t. SP2 mijn printer te installeren, maar wederom zonder resultaat.

Kan iemand mij vertellen welke stomme fout ik ben begaan en hoe ik mijn printer nu eindelijk eens geinstalleerd krijg.

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
**kick**

Ik heb hier precies hetzelfde probleem, weet jij, of iemand anders toevallig al hoe dit op te lossen?

overigens heb ik virusscanner er al afgehaald, ik vermoed ook sp2 probs.

[ Voor 26% gewijzigd door BertvanErnie op 13-04-2006 13:11 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dubbelposts worden niet gewaardeerd

Canon mpc190 laat zich niet installeren

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.